حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 386 تعداد نوشته های امروز : 0×
با حضور مسوولین انجام شد؛برگزاری آیین کلنگ زنی مدرسه 9 کلاسه شهید علی اکبر انتظامی
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
شناسه : 2112
بازدید 417

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، آیین کلنگ زنی مدرسه 9 کلاسه خیر ساز امروز با حضور مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان ، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه ، نوبانی شهردار ، اعضای شورای شهر و جمعی از خیرین و فرهنگیان و دانش آموزان برگزار گردید. […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، آیین کلنگ زنی مدرسه 9 کلاسه خیر ساز امروز با حضور مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان ، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه ، نوبانی شهردار ، اعضای شورای شهر و جمعی از خیرین و فرهنگیان و دانش آموزان برگزار گردید.

باوقار در این آیین ضمن قدردانی از خیر این پروژه با اشاره به اینکه وضع موجود سرانه فضای آموزشی در استان هرمزگان 8/4مترمربع می باشد ، افزود: در سند تحول بنیادین در زیرنظام فضا سرانه فضای آموزشی برای هر دانش آموز 8/3 مترمربع تعریف شده است که امروز در کشور متوسط این رقم 5/2 مترمربع می باشد و اداره کل نوسازی استان با همت جهادی درصدد ارتقا سرانه فضای آموزشی می باشد.

وی در ادامه در تشریح پروژه اظهار کرد: مدرسه 9کلاسه با زیربنای 1100مترمربع بهمراه سرویس بهداشتی، سرایداری و دیوارومحوطه سازی به صورت صددرصد خیری احداث خواهد شد.

به گفته این مسوول، مدرسه 9 کلاسه شهید علی اکبر انتظامی با اعتبار خیری 12میلیارد تومان در محله 2 هزار ناحیه 2 بندرعباس احداث می شود.

اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان همچنین در این آیین ضمن قدردانی از اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان افزود: سپاه همیشه در کارهای عام المنفعه پیشتاز بوده و در آبرسانی ، کشاورزی و آسفالت راههای روستایی و … همراه و همیار دستگاههای دیگر می باشد .

وی افزود: این مدرسه به همت خیری نیک اندیش که به خواست وی نامش محفوظ می ماند احداث می شود و به نام شهیدی والامقام در محله ای که نیاز شدید به مدرسه دارد،  احداث می شود .

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام هرمزگان خاطرنشان ساخت: بایستی به مناطق محروم استان توجه بیشتری شود و احداث بناهایی ماندگار همچون مدرسه برای نسل های آینده در اولویت باشد.

سرهنگ ماندگاری فرمانده سپاه بندرعباس نیز در این آیین ضمن قدردانی از مجموعه نوسازی مدارس در رقم زدن اتفاقات خوب برای استان گفت : این مدرسه به درخواست و با پیگیری اهالی محله 2 هزار احداث می شود.

به گفته وی، از زمان انتصاب مدیرکل جدید نوسازی مدارس استان اتفاقات خوبی در مدت کوتاه در حوزه مدرسه سازی استان روی داده و خواست سپاه و خیر نیک اندیش این بوده که مدرسه در اسرع وقت آماده بهره برداری گردد.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate