حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 379 تعداد نوشته های امروز : 0×
با حضور مسوولین و درایام مبارک دهه فجر ؛ بهره برداری از مدرسه زنگارد در بستک
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
شناسه : 2599
بازدید 117

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس استان هرمزگان، همزمان با ایام مبارک دهه فجر با حضور مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان، قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان وجمعی از مسوولین شهرستان بستک مدرسه 5 کلاسه روستای زنگارد در شهرستان بستک به بهره برداری رسید. باوقار در این مراسم اظهار کرد: مدرسه 5 […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس استان هرمزگان، همزمان با ایام مبارک دهه فجر با حضور مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان، قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان وجمعی از مسوولین شهرستان بستک مدرسه 5 کلاسه روستای زنگارد در شهرستان بستک به بهره برداری رسید.

باوقار در این مراسم اظهار کرد: مدرسه 5 کلاسه دوره متوسطه اول روستای زنگارد در شهرستان بستک توسط اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان با اعتباری بالغ بر45میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی احداث شده است.

وی با اشاره به اینکه این مدرسه 5 کلاسه با زیربنایی بالغ بر 353 متر مربع احداث شده است، خاطرنشان ساخت: با بهره برداری از این مدرسه تعداد 125دانش آموز از فضای آموزشی ایمن و استاندارد در شهرستان بستک برخوردار شدند.

این مسوول همچنین ضمن قدردانی از نگاه دولت به حوزه مدرسه سازی ، ابراز داشت: هرمزگان به کارگاه مدرسه سازی تبدیل شده است و این افتخار از نگاه ویژه دولت سیزدهم به مقوله آموزش و مدرسه سازی بوده و با پیگیری های استاندار هرمزگان، مجموعه نوسازی مدارس استان و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور به ثمر نشسته است.

گفتنی است؛ این مدرسه در قالب 5 کلاس که شامل 3 کلاس درس آموزشی ،یک کلاس درس تربیت بدنی و یک آزمایشگاه ، فضای اداری و سرویس بهداشتی ،آبخوری می باشد.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate