حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 379 تعداد نوشته های امروز : 1×
با حضور معاون اول رییس جمهورو رییس سازمان نوسازی مدارس کشور؛یک دبستان و دو خوابگاه در شهرستان بشاگرد افتتاح شد
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
شناسه : 1213
بازدید 353

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، محمد مخبر ظهر امروز در جریان سفر به استان هرمزگان با همراهی حمیدرضا خان محمدی رییس سازمان نوسازی مدارس کشور با حضور در شهرستان بشاگرد، دبستان برکت دانشمند شهید محسن فخری زاده را با زیربنای 315 مترمربع و سه کلاس درس در […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، محمد مخبر ظهر امروز در جریان سفر به استان هرمزگان با همراهی حمیدرضا خان محمدی رییس سازمان نوسازی مدارس کشور با حضور در شهرستان بشاگرد، دبستان برکت دانشمند شهید محسن فخری زاده را با زیربنای 315 مترمربع و سه کلاس درس در ر‌وستای بند‌نر و دو خوابگاه را در منطقه خمینی شهر با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد تومان افتتاح کرد.

دبستان برکت شهید فخری زاده با زیربنای 315مترمربع با سه کلاس درس و فضاهای جانبی شامل آزمایشگاه، سالن چند منظوره و کتابخانه در روستای بند نر احداث شده است.

خوابگاه دخترانه به مساحت 1585 متر مربع در دو طبقه بصورت اسکلت فلزی با ظرفیت 200 دانش‌آموز و خوابگاه پسرانه به مساحت 1450 متر مربع در دو طبقه با سیستم icf با ظرفیت 200 دانش آموز در منطقه خمینی شهر بشاگرد در مدت 15 ماه توسط گروه جهادی آل یاسین ساخته شده و دیوار ، محوطه سازی و تجهیز توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان انجام شده است.

گفتنی است؛ این مدارس و خوابگاه‌ها جزو دستورات مقام معظم رهبری برای کمک به شهرستان بشاگرد بوده است که امروز با حضور دکتر مخبر به بهره‌برداری رسید.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate