حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 379 تعداد نوشته های امروز : 0×
با حضور وزیر آموزش و پرورش و مسئولین؛دبیرستان زمزم افتتاح شد
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۲۶
شناسه : 2543
بازدید 95

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان ، با حضور رضا مراد صحرائی وزیر آموزش و پرورش، حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور ، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان ، قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان و مسئولین عالی رتبه کشوری و […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان ، با حضور رضا مراد صحرائی وزیر آموزش و پرورش، حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور ، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان ، قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان و مسئولین عالی رتبه کشوری و استانی دبیرستان زمزم در شهرک پیامبراعظم (ص)بندرعباس به بهره برداری رسید.
مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان در حاشیه این آیین اظهار کرد: دبیرستان زمزم در قالب۲۱ کلاس درس با زیربنای 2308مترمربع و اعتباری بالغ بر 400میلیارد ریال در بندرعباس افتتاح شد.


مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با اشاره به اینکه خیرین این استان در حوزه مدرسه سازی و مدرسه یاری فعال بوده و استان هرمزگان از معدود استانهایی است که خیرین در حوزه مدرسه سازی مشارکت کامل دارند، ادامه داد: این هنرستان توسط خیر نیک اندیش حاج محمدرضا قائم مقامی در بندرعباس احداث شده است.


باوقار با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم در استان هرمزگان416 پروژه در قالب 1500 کلاس درس احداث شده است، ابراز داشت: دولت سیزدهم از ابتدا نگاه ویژه ای به حوزه ساخت و ساز مدارس داشته است.
وی همچنین با تاکید بر اینکه شهرک پیامبر اعظم (ص) همچنان با کمبود فضای آموزشی مواجه است، گفت: نگاه دولت سیزدهم به احداث فضاهای آموزشی به صورت عادلانه در سراسر کشور بوده و احداث این مدرسه در شهرک پیامبراعظم در راستای عدالت آموزشی می باشد.
وی افزود: 200 پروژه آموزشی وپرورشی با بیش از 1300 میلیارد تومان در دور دوم سفر رییس جمهور به استان و همزمان با دهه فجر در هرمزگان به بهره برداری رسید. 200 پروژه آموزشی در قالب 800 کلاس درس با زیربنای 70 هزار و 440 مترمربع می باشد.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate