حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 380 تعداد نوشته های امروز : 1×
با حضور وزیر  آموزش و پرورش؛ مدرسه شبانه روزی شهید ذاکر جعفری در شهرستان بشاگرد افتتاح شد/ خیرین مدرسه ساز، نقش بسیار مهمی در ساختن آینده کشور دارند
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
شناسه : 2576
بازدید 130

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان ، با حضور رضا مراد صحرائی وزیر آموزش و پرورش، خان محمدی معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان و جمعی از مسئولین عالی رتبه کشوری و استانی مدرسه شبانه روزی شهید ذاکر […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان ، با حضور رضا مراد صحرائی وزیر آموزش و پرورش، خان محمدی معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان و جمعی از مسئولین عالی رتبه کشوری و استانی مدرسه شبانه روزی شهید ذاکر جعفری در شهرستان بشاگرد به نمایندگی از 950 فضای آموزشی و پرورشی کشور در استان هرمزگان به بهره برداری رسید.

مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان در حاشیه این آیین اظهار کرد: مدرسه شبانه روزی شهید ذاکر جعفری در شهرستان بشاگرد در قالب ۶ کلاس درس با زیربنای یک هزار و546 مترمربع و اعتباری بالغ بر 26 میلیارد تومان در شهرستان بشاگرد این استان افتتاح شد.

به گفته وی، 200 پروژه آموزشی وپرورشی با بیش از 1300 میلیارد تومان در دور دوم سفر رییس جمهور به استان و همزمان با دهه فجر در هرمزگان به بهره برداری رسید. 200 پروژه آموزشی در قالب 800 کلاس درس با زیربنای  70 هزار و 440 مترمربع می باشد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با اشاره به نقش موثر خیرین در مدرسه‌سازی گفت:  اگر خوب نقش خیرین را به دانش‌آموزان منتقل کنیم آنها حتما در آینده انسان هایی نیک کردار و نیکوکار برای جامعه می‌شوند.

باوقار در ادامه خیرین مدرسه‌ساز را یکی از ارزشمندترین سرمایه‌های اجتماعی کشور اعلام داشت و افزود: با توجه به نقش خیرین در ایجاد شادابی و نشاط میان جامعه دانش‌آموزی، عملکرد خیرین مدرسه‌ساز به عنوان یک نظام الگویی تربیتی و تعالی مسیر انسان‌ها می باشد.

وی با تاکید براینکه خیرین می توانند به نشاط و شادابی دانش آموزان کمک کنند، اظهار کرد: خیرین بازوان توانمند آموزش وپرورش هستند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان همچنین در خصوص نقش خیرین در آینده دانش آموزان خاطرنشان کرد: مدرسه، مهم ترین بستر برای رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان و تقویت هویت ملی و دینی آنها است.

به گفته باوقار، خیرین مدرسه ساز، نقش بسیار مهمی در پیشرفت و ساختن آینده کشور ایفا می‌کنند. گنجینه وجود خیرین و نیک اندیشان، ذخیره پربار و ارزشمندی در آموزش و پرورش است که حقیقتاً برکات زیادی برای نظام تعلیم و تربیت دارد.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate