حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 375 تعداد نوشته های امروز : 0×
بهره برداری ازمدرسه 12 کلاسه بنت الهدی صدر در رودان تا مهرماه 1402
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۱۴
شناسه : 1392
بازدید 311

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان ،سیدفخرالدین هاشمی اظهار کرد: مدرسه بنت الهدی صدر در منطقه جغین واقع در شهرستان رودان با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در مهر ماه 1402 به بهره برداری می رسد. وی با اشاره به اینکه این مدرسه در لیست مدارس تخریبی بوده و […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان ،سیدفخرالدین هاشمی اظهار کرد: مدرسه بنت الهدی صدر در منطقه جغین واقع در شهرستان رودان با پیشرفت فیزیکی 60 درصد در مهر ماه 1402 به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه این مدرسه در لیست مدارس تخریبی بوده و در دهه 1340 ساخته شده است ، افزود: هم اکنون مدرسه بنت الهدی صدر در قالب 12 کلاس در محل مدرسه قدیمی در حال احداث می باشد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان ادامه داد: اعتبار ساخت این فضای آموزشی 200میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

به گفته هاشمی، با بهره برداری از این مدرسه  300دانش آموز از فضای آموزشی استاندارد و ایمن برخوردار خواهند شد.

وی همچنین ابراز داشت: قریب 10 درصد از مدارس استان هرمزگان به دلیل اینکه قدیمی هستند نیاز به بازسازی یا مقاوم سازی دارند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان با بیان اینکه خیرین بازوی توانمند نوسازی مدارس هستند ، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد ۱۵۵ پروژه مشارکتی در قالب ۶۷۷ کلاس درس با زیربنای ۷۸ هزار و ۳۴۷ مترمربع توسط خیرین در استان در حال ساخت می باشد که ۱۷ هزار دانش آموز در آن تحصیل خواهند کرد.

 


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate