حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 359 تعداد نوشته های امروز : 0×
بهروز گل پاگون خیر مدرسه ساز:پیشرفت علمی فرزندان ، پیشرفت و توسعه کشور است
۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۲۰
شناسه : 1053
بازدید 438

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، بهروز گل پاگون خیر مدرسه ساز در خصوص انگیزه خود برای ساخت مدرسه 18 کلاسه نور تیزهوشان در شهرستان میناب اظهار کرد: پیشنهاد مدرسه سازی از سوی دوستانم به بنده داده شد تا در منطقه ای که بیشترین نیاز جهت تحصیل دانش […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، بهروز گل پاگون خیر مدرسه ساز در خصوص انگیزه خود برای ساخت مدرسه 18 کلاسه نور تیزهوشان در شهرستان میناب اظهار کرد: پیشنهاد مدرسه سازی از سوی دوستانم به بنده داده شد تا در منطقه ای که بیشترین نیاز جهت تحصیل دانش آموزان بوده مدرسه ای را بسازم.

وی در ادامه افزود: نوسازی مدارس و آموزش و پرورش، احداث مدرسه درشهرستان میناب را به لحاظ جمعیت و تعداد کلاس درسی ضروری اعلام کرده و مدرسه تیزهوشان نور را پیشنهاد دادند.

این خیر مدرسه ساز با اشاره به هدف خود از ساخت مدرسه ابراز داشت: امیدوارم شرایطی را ایجاد کنیم که فرزندان این مرزو بوم در زمینه علمی، مسائل فناوری ودانش روز بتوانند همزمان با شرایط روز دنیا پیشرفت داشته باشند.

گل پاگون همچنین پیشرفت علمی فرزندان کشور را پیشرفت و توسعه کشور اعلام داشت و افزود: هیچ کشوری نمی تواند بدون دانش و فناوری روز رشد داشته باشد.

به گفته وی، مدرسه سازی وبالطبع توسعه کشور از تفکر ملی سرچشمه می گیرد،هر کسی که مملکتش را دوست داشته باشد جهت پیشرفت و آبادانی آن تلاش خواهد کرد.

این خیر مدرسه ساز خاطرنشان کرد: ما از آینده خود گذشته ایم و آینده متعلق به فرزندان این مرزو بوم بوده و بایستی راه را برای پیشرفت آنان هموار سازیم.

گل پاگون ضمن قدردانی از کسانی که جرقه این کار نیک و ارزشمند را در ذهن او زدند، گفت: بنده به مسائل ملی اعتقاد داشته و ساخت مدرسه را برای رشد علمی فرزندان و توسعه مملکت انجام دادم.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: ویژه خبری

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate