حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 386 تعداد نوشته های امروز : 0×
به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد؛تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگر وکارکنان رزمنده
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
شناسه : 2136
بازدید 232

بمناسبت هفتۀ دفاع مقدس از خانوادۀ شاهد و ایثارگر و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس شاغل در این اداره کل با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد. به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، طی آیینی بمناسبت هفتۀ دفاع مقدس مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس از خانواده […]

پ
پ

بمناسبت هفتۀ دفاع مقدس از خانوادۀ شاهد و ایثارگر و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس شاغل در این اداره کل با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، طی آیینی بمناسبت هفتۀ دفاع مقدس مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس از خانواده شاهد، ایثارگر و رزمندگان  8 سال دفاع مقدس شاغل در این اداره کل قدردانی کرد.

باوقار با اشاره به اینکه شهدا حیات طیبه و تصویرگر عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند، افزود: شهدا سرمایه های زنده و جاودان نظام اسلامی می باشند.

به گفته وی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با آثار و برکات زیادی همراه است و نهادینه شدن روح فداکاری، ایثارگری و مجاهدت در جامعه اسلامی را به همراه دارد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان تصریح کرد: دفاع مقدس تثبیت کننده اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی است و ملت ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی نمایشگاهی از تمام ارزش‌های اسلامی را به نمایش گذاشت.

گفتنی است؛ از زحمات و تلاش های سرباز وظیفه شاغل در این اداره کل نیز قدردانی شد.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate