حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 383 تعداد نوشته های امروز : 1×
به همت خیرین نیک اندیش انجام شد؛ انعقاد تفاهم نامه احداث ۴ واحد آموزشی خیر ساز در شهرستان سیریک
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
شناسه : 2039
بازدید 209

به گزارش روابط عمومی  نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، با حضور علی مرادی دیگه سرا معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، حسین ذاکری مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیریک و جمعی از خیرین مدرسه ساز شهرستان سیریک تفاهم نامه احداث ۴ مدرسه خیر ساز در شهرستان سیریک […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی  نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، با حضور علی مرادی دیگه سرا معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، حسین ذاکری مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیریک و جمعی از خیرین مدرسه ساز شهرستان سیریک تفاهم نامه احداث ۴ مدرسه خیر ساز در شهرستان سیریک امضاء شد.

مرادی با بیان اینکه این مدارس در روستاهای نوشهر میشی،زرآباد و مهمانی و شهر گروک احداث می شود، اظهار داشت: این مدارس با زیربنای بالغ بر یک هزار و 320 مترمربع بامشارکت 50 درصدی خیرین بومی منطقه احداث می شود.

وی با بیان اینکه این مدارس با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد تومان احداث می گردد، خاطرنشان کرد: مدارس روستاهای نوشهر میشی و مهمانی و شهر گروک در قالب 6کلاس درس و مدرسه روستای زرآباد در قالب 3 کلاس درس می باشد.

گفتنی است؛ با بهره برداری از این مدارس بیش از 525 دانش آموز از فضای آموزشی ایمن و استاندارد در شهرستان سیریک بهره مند خواهند شد.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate