حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 386 تعداد نوشته های امروز : 0×
بی واسطه با مردم در حاجی آباد؛مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با مردم شهرستان حاجی آباد دیدار کرد
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۲۳
شناسه : 2210
بازدید 197

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی ظهر پنجشنبه چهارم آبان در نشست بی واسطه با نخبگان و جمعی از اقشار مختلف حاجی‌آباد که با حضور استاندار هرمزگان،  امام جمعه و فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران استانی برگزار شد، ضمن ملاقات نزدیک با مردم این […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی ظهر پنجشنبه چهارم آبان در نشست بی واسطه با نخبگان و جمعی از اقشار مختلف حاجی‌آباد که با حضور استاندار هرمزگان،  امام جمعه و فرماندار شهرستان و جمعی از مدیران استانی برگزار شد، ضمن ملاقات نزدیک با مردم این شهرستان خواسته های آنان در حوزه فضاهای آموزشی را  مورد بررسی قرار داد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان در حاشیه این دیدار اظهار کرد: بهره برداری از پروژهها رشد بسیار چشمگیری داشته و ۸۰۰ فضای آموزشی تا سفر ریاست جمهوری به بهره برداری می رسد .

باوقار با تاکید بر اینکه از زمان تصدی مسوولیت تاکنون بیش از ۱۰۰ سفر شهرستانی داشته است، ابراز داشت: سفرهای شهرستانی و دیدار با مردم در جهت رفع مشکلات فضاهای آموزشی و تکمیل هر چه سریعتر پروژهها در مناطق مختلف استان می باشد.

استاندار هرمزگان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه  امروز توفیق بود در خدمت مردم شریف شهرستان حاجی‌آباد باشیم و از نزدیک مسائل و مشکلات مردم را بشنویم، گفت: اولین اولویت ما در استان تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است برنامه داریم با تکمیل 407 پروژه تا پایان سال مجموع پروژه‌هایی که در این دولت به پایان می‌رسد به عدد هزار پروژه برسد.

دوستی با تاکید بر اینکه در حوزه پروژه‌های نیمه تمام دو بخش اصلی آب و راه داریم گفت: منابع قابل توجهی برای تکمیل این پروژه‌ها در سطح استان به ویژه حاجی‌آباد تخصیص می‌یابد.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate