حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 386 تعداد نوشته های امروز : 0×
توزیع تجهیزات آموزشی و پرورشی در مدارس شهرستان بشاگرد
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۱۳
شناسه : 2100
بازدید 336

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان ،مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان از توزیع تجهیزات آموزشی و پرورشی مهر ۱۴۰۲ خبر داد. وی افزود: این تجهیزات که با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال خریداری شده است، طبق برش ارسالی از سوی اداره کل آموزش و […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان ،مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان از توزیع تجهیزات آموزشی و پرورشی مهر ۱۴۰۲ خبر داد.
وی افزود: این تجهیزات که با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال خریداری شده است، طبق برش ارسالی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان، توزیع شدند.
این مقام مسئول تصریح کرد: در طرح مهر ۱۴۰۲ تجهیزاتی از قبیل کامپیوتر، پرینتر، اسکنر، دستگاه کپی، ویدئوپروژکتور، میز و نیمکت، تخته وایت برد، کولر پنجره ای و اسپلیت، آبسردکن و تجهیزات خوابگاهی شامل تختخواب، صندلی غذا خوری، میزغذاخوری ،یخچال،تلویزیون همچنین تجهیزات ورزشی شامل میزپینگ پنگ، میز فوتبال دستی بین مدارس شهرستان بشاگرد توزیع شدند.
باوقار در پایان خاطرنشان ساخت: این تجهیزات از محل اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی خریداری و جهت توزیع در بین مدارس شهرستان بشاگرد در اختیار اداره کل آموزش و پرورش قرار گرفت.

اخبار اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان را در صفحه اینستاگرام دنبال کنید:


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate