حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 379 تعداد نوشته های امروز : 0×
خواسته محصلان ادوارگذشته ابن سینا محقق شد؛دبیرستان پسرانه آفتاب به ابن سینا تغییر نام خواهد داد
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
شناسه : 2668
بازدید 148

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان ، 13بهمن ماه سالجاری مدرسه آفتاب با دستان صحرائی وزیر آموزش و پرورش و خان محمدی معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در بندرعباس به بهره برداری رسید. دبیرستان پسرانه آفتاب از قدیمی ترین مدارس استان هرمزگان بوده که جوانان هرمزگانی متخصص و […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان ، 13بهمن ماه سالجاری مدرسه آفتاب با دستان صحرائی وزیر آموزش و پرورش و خان محمدی معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در بندرعباس به بهره برداری رسید.
دبیرستان پسرانه آفتاب از قدیمی ترین مدارس استان هرمزگان بوده که جوانان هرمزگانی متخصص و تحصیلکرده زیادی را تقدیم استان کرده است، این فضای آموزشی هم اکنون با همت خیر نیک اندیش شرکت پالایش نفت آفتاب احداث گردید و بدلیل اینکه آیین بهره برداری این مدرسه در 13 بهمن ماه فرصت گردهم آوردن محصلان قدیمی این فضای آموزشی را فراهم نکرد در تاریخ 26 بهمن ماه سالجاری مجدد به همت شرکت پالایش نفت آفتاب آیین بهره براری از این فضای آموزشی با معماری شاخص با حضور محصلان ادوار گذشته که هم اکنون از سرشناسان و مسوولین استانی و کشوری هستند برگزار گردید.
در این آیین با درخواست محصلان ادوار گذشته و مسوولین استانی از خیر نیک اندیش شرکت پالایش نفت آفتاب و با پیگیری های مکرر مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان تغییر نام مدرسه از آفتاب به ابن سینا ( نام قدیم) این فضای آموزشی موافقت شد ودبیرستان پسرانه آفتاب به ابن سینا تغییر نام خواهد داد.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate