حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 375 تعداد نوشته های امروز : 0×
دردیدار مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان با دستیار استاندار در امر مردمی سازی امکانات دولت تاکید شد؛ استفاده بیشتر از ظرفیتهای گروههای جهادی در استان
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
شناسه : 1361
بازدید 587

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان، در دیدار هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با بخشی دستیار استاندار در امر مردمی سازی امکانات دولت بر استفاده بیشتر از ظرفیتهای گروههای جهادی در استان تاکید شد. هاشمی در این دیدار اظهار کرد: توسعه فرهنگ مشارکت در جامعه از طریق اقشار مردم بسیار […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان، در دیدار هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با بخشی دستیار استاندار در امر مردمی سازی امکانات دولت بر استفاده بیشتر از ظرفیتهای گروههای جهادی در استان تاکید شد.

هاشمی در این دیدار اظهار کرد: توسعه فرهنگ مشارکت در جامعه از طریق اقشار مردم بسیار تاثیرگذارتر می باشد.

وی با بیان اینکه بایستی به گروههای جهادی و نیروهای جهادی دلداده به نظام برای رفع مشکلات، توجه ویژه ای کرد، افزود: گروه های جهادی متشکل از نیروهای متخصص، تحصیلکرده و نخبه ای است که دارای یک ظرفیت با انگیزه و دلداده برای خدمت به مردم هستند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان با اشاره به اینکه نهادینه سازی فرهنگ مشارکت از طریق گروههای جهادی مورد ‌تاکید ویژه سازمان نوسازی مدارس است، خاطرنشان کرد: بایستی از ظرفیت گروه های جهادی در راستای توسعه و آبادانی کشور بهره گرفت و با این نگاه و گفتمان حرکت کرد.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate