حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 385 تعداد نوشته های امروز : 0×
در دیدار سرپرست نوسازی مدارس هرمزگان با امام جمعه و مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد تاکید شد؛ لزوم ساخت مدارس با طراحی نوین و استانداردهای روز/ جهاد برای ساخت مدارس امری مهم است
۰۵ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۴۶
شناسه : 1933
بازدید 329

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی طی دیداری با حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه شهرستان حاجی آباد و عطاالله میرزاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد ضمن ارائه گزارش عملکرد نوسازی مدارس استان گفت: تمام هم و غم اداره کل نوسازی مدارس استان […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی طی دیداری با حجت الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه شهرستان حاجی آباد و عطاالله میرزاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد ضمن ارائه گزارش عملکرد نوسازی مدارس استان گفت: تمام هم و غم اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان برطرف نمودن نیازها و ایمن سازی مدارس در سطح استان می باشد.

وی جهاد برای ساختن مدارس را امری مهم دانست و افزود: پیشرفت و توسعه کشور در همه زمینه ها با نقش آفرینی آموزش و پرورش محقق شدنی است و از این جهت جهاد برای ساختن مدارس امری مهم به حساب می آید.

سرپرست نوسازی مدارس هرمزگان ادامه داد: در بحث مدرسه سازی و مدرسه یاری ، تعمیرو نگهداری فضاهای آموزشی بایستی در بین اولیاء دانش آموزان انگیزه مشارکت را بالا ببریم و از حضور افراد صاحب فکر بیش از پیش بهره بگیریم.

باوقار ضمن تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری(مدظلله) که ما با یک قشر جوان هوشمند مواجه هستیم که از متوسط هوش جهانی بالاترند، خاطرنشان کرد: جوان ما جواهر قیمتی بوده و از آنجایی که مدرسه علاج کار مشکلات اساسی و گره های سخت کشور طبق نظر متخصصین می باشد بایستی مدارسی با طراحی های نوین و استانداردهای روز برای آینده داران این مرزو بوم ساخت.

وی در پایان با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز از مهم‎ترین ارکان فعالیت نوسازی مدارس می باشند، ابراز داشت: آبادانی و توسعه ایران وابسته به تلاش و حضور خیران والامقام می باشد .

 


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate