حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 379 تعداد نوشته های امروز : 0×
در دیدار مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان با مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تاکید شد؛ ساماندهی مدارس کانکسی حرکتی مهم در رفع تبعیض است
۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
شناسه : 1396
بازدید 386

  به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، سیدفخرالدین هاشمی در دیدار با سرهنگ پاسدار اصغر صادقی بهمنی مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان بر تداوم همکاریها در آینده در ساخت مدارس بیشتر در استان تاکید کرد. هاشمی در این دیدار افزود: درهرمزگان تنها 13 […]

پ
پ

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، سیدفخرالدین هاشمی در دیدار با سرهنگ پاسدار اصغر صادقی بهمنی مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان بر تداوم همکاریها در آینده در ساخت مدارس بیشتر در استان تاکید کرد.

هاشمی در این دیدار افزود: درهرمزگان تنها 13 مدرسه کانکسی مستقل بالای 10 دانش آموز وجود دارد؛ هرمزگان تقریبا یک درصد سهم کشوررا درخصوص مدارس کانکسی مستقل بالای 10 دانش آموز داراست .

وی همچنین با اشاره به اینکه در راستای طرح شهید پناهی، ۶ پروژه مدرسه سازی در استان با همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و حاج اکبر ابراهیمی خیر کلنگ زنی شد، ابراز داشت: ساماندهی مدارس کانکسی مستقل دارای بیش از ۱۰ دانش آموز در شهرستانهای میناب، حاجی آباد، بشاگرد و جاسک در حال اجرا می باشد.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان ادامه داد: ساماندهی مدارس کانکسی مستقل دارای بیش از ۱۰ دانش آموز که در قالب طرح شهید دانش آموز «رضا پناهی» از تیرماه امسال در سراسر کشور کلید خورد، در  هرمزگان نیز در قالب ساماندهی ۱۳ مدرسه کانکسی در حال اجراست که تعداد ۶ مدرسه با زیربنای ۴۳۲ مترمربع در قالب ۱۱ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در حال احداث می باشد.

هاشمی افزود: الحمدالله فضای کاری خوبی در استان حاکم شده و شرایط مناسبی نیز به وجود آمده است، این واقعیت وجود دارد که مشکلاتی نیز وجود دارد ولی بایستی کارهای انجام شده را نیز دید.

وی با بیان اینکه خدمات نظام اسلامی در حوزه های مختلف بسیار چشمگیر بوده است، خاطرنشان ساخت: در حوزه مدرسه سازی در بشاگرد هیچ روستای بدون مدرسه ایی وجود ندارد.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان با اشاره به اینکه موضوعات برای مردم بایستی تبیین شود، افزود: کارهای خوبی در حوزه محرومیت زدایی در استان انجام گرفته است.

هاشمی همچنین گفت:با همکاری ،همگرایی و وفاق بین نوسازی مدارس و آموزش و پرورش وضعیت آموزشی استان در سطح کشور در وضعیت مناسبی قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه بایستی تبعیض را از بین ببریم ، اظهار داشت: ساماندهی مدارس کانکسی در استان حرکت بسیار بزرگی در جهت رفع تبعیض در برخورداری از آموزش و تعلیم و تربیت می باشد.

هاشمی با بیان اینکه مردم استان قدردان زحمات شماهستند، گفت: ما مشتاق افزایش سطح تعامل و همکاری با قرارگاه هستیم.

به گفته وی، نوسازی مدارس از همکاری قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد (ع) استقبال می کند.

سرهنگ پاسدار اصغر صادقی بهمنی نیز در این دیدار گفت: در هرمزگان دلسوزان زیادی برای عمران و آبادانی استان وجود دارد.

مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ابراز داشت: در قرارگاه کارهایی که خیلی مغفول مانده و پیگیری نشده را انجام می دهیم.

وی ضمن اعلام آمادگی به جهت همکاریهای بیشتر در زمینه مدرسه سازی افزود: قرارگاه این آمادگی را دارد که در مناطقی که صعب العبور بوده وارد میدان شود.

 

 

 


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate