حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 375 تعداد نوشته های امروز : 0×
در راستای اجرای طرح دانش آموز «شهید رضا پناهی»؛ساماندهی 13 مدرسه کانکسی در هرمزگان در حال اجراست/ برچیده شدن مدارس کانکسی دارای بیش از 10 دانش آموز در استان
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۱۶
شناسه : 1257
بازدید 259

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، ساماندهی مدارس کانکسی مستقل دارای بیش از ۱۰ دانش آموز که در قالب طرح شهید دانش آموز «رضا پناهی» از تیرماه امسال در سراسر کشور کلید خورد، در  هرمزگان نیز در قالب ساماندهی 13 مدرسه کانکسی در حال اجراست. سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، ساماندهی مدارس کانکسی مستقل دارای بیش از ۱۰ دانش آموز که در قالب طرح شهید دانش آموز «رضا پناهی» از تیرماه امسال در سراسر کشور کلید خورد، در  هرمزگان نیز در قالب ساماندهی 13 مدرسه کانکسی در حال اجراست.

سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس در خصوص تشریح این طرح در هرمزگان اظهار کرد: این طرح با اعتبار 25 میلیارد تومان در استان در حال اجرا می باشد.

به گفته وی، ساماندهی 13 مدرسه کانکسی در استان در قالب 27 کلاس درس تا شهریورماه 1402 به اتمام می رسد که با بهره برداری از این مدارس تعداد 675 دانش آموز از فضای آموزشی ایمن و استاندارد در سراسر استان برخوردار خواهند شد.

این مسوول خاطرنشان ساخت: ساماندهی مدارس کانکسی مستقل دارای بیش از 10 دانش آموز در شهرستانهای میناب، حاجی آباد، بشاگرد و جاسک در حال اجرا می باشد.

هاشمی در پایان افزود: این طرح با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان، خیرین و بنیادبرکت در استان هرمزگان در حال اجرا یم باشد.

گفتنی است؛ طرح «شهید پناهی» در فاز نخست برای ساماندهی ۱۱۴۹ مدرسه سنگی و کانکسی در ۲۸ استان کشور تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۲، هدف‌ گذاری شده، که تاکنون در ۱۵ استان با عقد قرارداد و شروع عملیات عمرانی وارد مراحل اجرای طرح شده است.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate