حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 375 تعداد نوشته های امروز : 0×
در راستای توجه ویژه به ورزش و سلامت دانش آموزان؛کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی راهی مدارس هرمزگان شد
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵
شناسه : 1341
بازدید 253

به همت اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی راهی مدارس این استان شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، طی آیینی امروز با حضور فخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس استان ، کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان ، […]

پ
پ

به همت اداره کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی راهی مدارس این استان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، طی آیینی امروز با حضور فخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس استان ، کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان ، قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان تجهیزات ورزشی و بهداشتی بین مدارس در سراسر استان توزیع شد.

هاشمی در این آیین اظهار کرد: اقلام تهیه شده ورزشی شامل میله والیبال ، دروازه فوتسال، میله بدمینتون و میز تنیس  روی میز می باشد که امروز بین مدارس سراسر استان توزیع شد.

به گفته وی، تجهیزات ورزشی و بهداشتی با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان بین مدارس سراسر استان توزیع شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همچنین ابراز داشت: تقویت روحیه ورزشی و رعایت بهداشت یکی از برنامه‌های مهمی است که سند تحول بنیادین در تربیت زیستی و بدنی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته است.

هاشمی خاطرنشان کرد: این اقلام با هدف رعایت عدالت و رفاه حال دانش آموزان، ایجاد روحیه نشاط و خدمات رسانی هرچه گسترده تر به این افراد انجام می شود.

کامرانی نیز در این آیین ضمن قدردانی از ادارات کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس هرمزگان به جهت تامین اقلام ورزشی و بهداشتی برای مدارس استان اظهار کرد: بایستی در این حوزه ها در استان بیش از پیش کار شود ودر استعداد یابی ها بیشتر فعالیت انجام داد.

وی همچنین گفت: امیدواریم توزیع اقلام ورزشی بتواند در حوزه ورزش، استعدادیابی ها و کمک به جامعه ورزشی و جوانان تحولی عظیم ایجاد نماید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان با بیان اینکه در حوزه های ورزشی دریایی بایستی بیشتر کار شود ، افزود: نگاه استانداربه ورزش و آموزش و پرورش نگاه ویژه ای است ، تمام توانمان را برای خدمت به جوانان گذاشته ، برنامه های خوبی در حوزه آموزش و پرورش داریم .

کامرانی در پایان تصریح کرد: بایستی خودمان رابرای کارهای بزرگ در حوزه ورزش و آموزش و پرورش استان آماده کنیم و این کارها تنها با تلاش و کوشش برای آینده سازان این مرزو بوم اتفاق خواهد افتاد.

قویدل نیز در حاشیه آیین توزیع اقلام ورزشی و بهداشتی اظهارکرد: این توزیع در راستای اجرایی کردن سند تحول بنیادین در استان بوده و حدود 30 هزار قلم کالای بهداشتی و250 قلم وسایل ورزشی در22 منطقه بین دانش آموزان توزیع می شود.

وی، با بیان اینکه در سراسر مناطق توزیع اقلام را داریم، افزود: در راستای توسعه عدالت آموزشی ، مناطقی که کمبودهای بیشتری دارند را در اولویت قرار دادیم.

گفتنی است؛ اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۱ سالن ورزشی ویژه دانش آموزان دختر و پسر در مدارس این استان را احداث کرده است و همچنین ساخت 8 سالن ورزشی دیگر در فضاهای آموزشی این استان را در دست اجرا دارد.

 

 

 


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate