حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 361 تعداد نوشته های امروز : 0×
در راستای طرح شهید سید روح‌الله عجمیان انجام شد؛بهسازی و شاداب سازی مدارس هرمزگان توسط گروههای جهادی
۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
شناسه : 1659
بازدید 335

گروههای جهادی، مدارس استان هرمزگان را در قالب طرح شهید سید روح‌الله عجمیان بهسازی و شاداب سازی کردند. به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه  تجهیز مدارس استان هرمزگان، سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان با اشاره به اجرای طرح “شهید سید روح الله عجمیان ” به منظور بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق […]

پ
پ

گروههای جهادی، مدارس استان هرمزگان را در قالب طرح شهید سید روح‌الله عجمیان بهسازی و شاداب سازی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه  تجهیز مدارس استان هرمزگان، سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان با اشاره به اجرای طرح “شهید سید روح الله عجمیان ” به منظور بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار در سراسر کشور اظهار کرد: طرح “شهید سید روح الله عجمیان ” به منظور بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار با مشارکت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و گروه های جهادی در استان هرمزگان انجام شد.

وی افزود: در راستای طرح مذکور تاکنون تعداد 2 هزار نیمکت، صندلی و میز دانش آموزی در شهرستانهای بندرعباس، میناب و رودان توسط گروههای جهادی تعمیر گردیده است.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان همچنین در ادامه تصریح کرد: گروههای جهادی رنگ آمیزی و تعمیرات مدارس بخش هرمز و شهرستان بشاگرد را نیز در راستای بهسازی و شاداب سازی مدارس انجام دادند.

هاشمی خاطرنشان ساخت: این طرح با هدف ترویج و ارتقاء روحیه جهادی و ایجاد بستری مناسب جهت آشنایی و همکاری دانش آموزان با گروه های جهادی و استفاده از ظرفیت هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش و بهره وری از مهارت های کسب شده توسط دانش آموزان، بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار عملیاتی شده است.

گفتنی است؛ طرح شهید سید روح الله عجمیان با هدف بهسازی و شاداب سازی مدارس مناطق کم برخوردار کشور در دو بازه زمانی (تعطیلات نوروز و تابستان ۱۴۰۲ ) در مناطق هدف اجرا می شود.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate