حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 359 تعداد نوشته های امروز : 0×
در راستای طرح شهید پناهی؛ 6 پروژه مدرسه سازی در استان کلنگ زنی شد
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
شناسه : 1311
بازدید 262

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان هرمزگان، صبح امروز با حضور سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان، سردار امیری جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) ،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی امام جمعه شهرستان میناب و دانشمند مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)و جمعی از مسوولین محلی  تعداد 6 پروژه مدرسه سازی […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان هرمزگان، صبح امروز با حضور سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان، سردار امیری جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) ،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی امام جمعه شهرستان میناب و دانشمند مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)و جمعی از مسوولین محلی  تعداد 6 پروژه مدرسه سازی در راستای ساماندهی مدارس کانکسی مستقل بیش از 10 نفر دانش آموز به نمایندگی در روستای کوتک رئیسی واقع در شهرستان میناب کلنگ زنی شد.

هاشمی در تشریح این طرح با اشاره به اینکه ساماندهی مدارس کانکسی مستقل دارای بیش از ۱۰ دانش آموز که در قالب طرح شهید دانش آموز «رضا پناهی» از تیرماه امسال در سراسر کشور کلید خورد، در  هرمزگان نیز در قالب ساماندهی ۱۳ مدرسه کانکسی در حال اجراست، اظهار داشت: تعداد 6 مدرسه با زیربنای 432 مترمربع در قالب 11 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان در حال احداث می باشد.

به گفته وی، ساماندهی مدارس کانکسی مستقل دارای بیش از ۱۰ دانش آموز در شهرستانهای میناب، حاجی آباد، بشاگرد و جاسک در حال اجرا می باشد.

گفتنی است؛ این پروژه که به نمایندگی از 6 پروژه ساماندهی مدارس کانکسی مستقل بیش از 10 نفر دانش آموز در روستای کوتک رئیسی در میناب کلنگ زنی شد با مشارکت خیر نیک اندیش حاج اکبر ابراهیمی در حال احداث می باشد.

تعداد 7 پروژه دیگر طرح ساماندهی مدارس کانکسی مستقل بیش از 10 نفر دانش آموز نیز با مشارکت نوسازی مدارس ، خیرین و بنیاد برکت در شهرستانهای حاجی آباد، بشاگرد و جاسک با پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال اجرا می باشد.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate