حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 361 تعداد نوشته های امروز : 0×
در سومین روز از دهه فجر و با حضور استاندار هرمزگان؛ دبستان پسرانه حاج محمد علمداران حیدرآباد در بندرلنگه افتتاح شد
۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
شناسه : 1555
بازدید 400

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، در سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان و جمعی از مسوولین دبستان پسرانه حاج محمد علمداران حیدرآباد در شهرستان بندرلنگه افتتاح شد. دبستان پسرانه حاج محمد علمداران حیدرآباد در شهرستان بندرلنگه بامشارکت خیر […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، در سومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان و جمعی از مسوولین دبستان پسرانه حاج محمد علمداران حیدرآباد در شهرستان بندرلنگه افتتاح شد.

دبستان پسرانه حاج محمد علمداران حیدرآباد در شهرستان بندرلنگه بامشارکت خیر و اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان و با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان احداث شده است.

این مدرسه با زیربنایی بالغ بر408 متر مربع و درقالب ۶کلاس درس احداث شده است .

گفتنی است؛ ۷۲پروژه آموزشی درقالب ۲۴۷کلاس درس با زیر بنای۲۶ هزار و۹۳۴مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۴۲میلیارد تومان در چهل و چهارمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در سراسر هرمزگان به بهره برداری می رسد.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate