حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 361 تعداد نوشته های امروز : 0×
در هفتمین روز ازهفته دولت؛مدرسه 6 کلاسه برکت گرازوئیه در میناب افتتاح شد
۰۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۵۶
شناسه : 1025
بازدید 296

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر با حضور سیدفخرالدین هاشمی مدیر کل نوسازی مدارس استان، حسین رئیسی نماینده شرق هرمزگان، سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب، دانشمند مدیرکل ستاداجرایی فرمان حضرت امام(ره) وحامدی […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر با حضور سیدفخرالدین هاشمی مدیر کل نوسازی مدارس استان، حسین رئیسی نماینده شرق هرمزگان، سلحشور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب، دانشمند مدیرکل ستاداجرایی فرمان حضرت امام(ره) وحامدی رییس آموزش و پرورش شهرستان میناب مدرسه 6 کلاسه برکت گرازوئیه در شهرستان میناب به بهره برداری رسید.
هاشمی در این آیین ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت اظهار کرد: مدرسه 6 کلاسه برکت گرازوئیه با زیربنای 408 مترمربع وبا اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در شهرستان میناب به بهره برداری رسید.
وی همچنین تصریح کرد: این مدرسه با مشارکت بنیاد برکت واداره کل نوسازی مدارس احداث شده است.
مدیر کل نوسازی مدارس استان هرمزگان خاطرنشان ساخت:در شهرستان میناب تعداد 24 پروژه فضای آموزشی در قالب 100 کلاس درس با زیربنای 10 هزار و 161مترمربع و با اعتباری بالغ بر 128میلیارد تومان در هفته دولت و مهرماه سال جاری افتتاح می شود.
به گفته وی، بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تعداد ۱۰۳پروژه درقالب ۶۸۴کلاس با اعتباری بالغ بر ۶۵میلیاردتومان به صورت مشارکتی را در این استان تقبل کرده است.
گفتنی است؛ اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان 124پروژه فضای آموزشی در قالب 515 کلاس درس با زیربنای 56 هزار و 660مترمربع و با اعتباری بالغ بر 590 میلیارد تومان در مناطق مختلف استان هرمزگان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و همزمان با هفته دولت به دانش آموزان این مرزو بوم تقدیم خواهد کرد .


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: ویژه خبری

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate