حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 361 تعداد نوشته های امروز : 0×
در پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر؛ دبستان 6 کلاسه محله نو در بندرعباس افتتاح شد
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
شناسه : 1564
بازدید 195

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، در پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور محمد مرودی فرماندار بندرعباس، سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس و جمعی از مسوولین دبستان 6 کلاسه محله نو در شهرستان بندرعباس افتتاح شد. هاشمی با اشاره به اینکه دبستان خورلور […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، در پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور محمد مرودی فرماندار بندرعباس، سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس و جمعی از مسوولین دبستان 6 کلاسه محله نو در شهرستان بندرعباس افتتاح شد.
هاشمی با اشاره به اینکه دبستان خورلور در شهرستان بندرعباس بامشارکت خیر و اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان احداث شده است، افزود: برای احداث این مدرسه 5 میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه شده است.
وی همچنین خاطرنشان ساخت: مدرسه محله نو با زیربنایی بالغ بر433 متر مربع و درقالب ۶کلاس درس احداث شده است .
این مسوول ضمن قدردانی از مشارکت خیرین در احداث مدارس در سراسر استان ابراز اشت: طی یکسال اخیر مشارکت خیرین مدرسه ساز در استان ۳۵۲ میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان بوده و در ۱۱۰ فضای آموزشی مشارکت داشتند.
گفتنی است؛ ۷۲پروژه آموزشی درقالب ۲۴۷کلاس درس با زیر بنای۲۶ هزار و۹۳۴مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۴۲میلیارد تومان در چهل و چهارمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در سراسر هرمزگان به بهره برداری می رسد.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate