حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 378 تعداد نوشته های امروز : 0×
دیدار مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان با رییس مجمع خیرین مدرسه ساز
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
شناسه : 1116
بازدید 498

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس با سیدعبدالله هاشمی رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز هرمزگان و خطیبی زاده فرزند ارشد مرحوم استاد محمد خطیبی زاده خیر مدرسه ساز هرمزگانی از نزدیک دیدار و گفتگو کرد. مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان در این […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس با سیدعبدالله هاشمی رئیس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز هرمزگان و خطیبی زاده فرزند ارشد مرحوم استاد محمد خطیبی زاده خیر مدرسه ساز هرمزگانی از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان در این دیدار با تاکید بر اینکه امر حسنه‌ مدرسه‌سازی، عملی خیرخواهانه و کاری ارزشمند برگرفته از ارزش های والای انسانی است، اظهار کرد: مدرسه‌سازی را می‌توان یک تجارت معنوی بسیار پربرکت دانست.

سیدفخرالدین هاشمی همچنین افزود: پروژه های مدرسه سازی در استان با سرعت در حال انجام است و مجموعه نوسازی مدارس تمامی سعی و اهتمام خود را در تکمیل مدارس نیمه تمام و خدمت به فرزندان این مرزو بوم می کند.

گفتنی است، این دیدار در راستای تکمیل پروژه های خیرین در استان انجام گرفته است.

 

 


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate