حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 366 تعداد نوشته های امروز : 0×
دیدار مدیر کل نوسازی مدارس هرمزگان با مدیر ستاد اقامه نماز استان
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
شناسه : 1127
بازدید 445

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، صبح امروز سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان با حجت الاسلام و المسلمین محمد اعتمادی مدیر ستاد اقامه نماز استان از نزدیک دیدار و گفتگو کرد. هاشمی در این دیدار با بیان اینکه با توجه به نقش و جایگاه نماز در دین […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، صبح امروز سیدفخرالدین هاشمی مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان با حجت الاسلام و المسلمین محمد اعتمادی مدیر ستاد اقامه نماز استان از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

هاشمی در این دیدار با بیان اینکه با توجه به نقش و جایگاه نماز در دین مبین اسلام همه موظف به کمک در جهت توسعه و ترویج اقامه این فریضه هستیم، افزود: نماز بهترین وسیله ارتباط انسان با خداوند است و نماز بازدارنده گناه ،عصیان و پوشاننده خطا و اشتباه است.

وی همچنین اقامه نماز را از مهمترین شاخصه های یک جامعه دینی عنوان کرد و بیان داشت: توصیه متون دینی بر توسعه کمی و کیفی اقامه نماز در جامعه اسلامی است .

حجت الاسلام و المسلمین اعتمادی نیز به اهمیت و جایگاه نماز در نظام اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: در میان همه نعمت های بیشماری که خداوند به ما ارزانی داشته ،نماز بزرگترین نعمتی است که در اختیار انسان ها قرار دارد و مدیران دستگاه اجرایی باید برنامه های فرهنگی خود را با محوریت نماز انجام دهند.

وی در پایان از همراهی ، هم افزایی و تعامل مجموعه نوسازی مدارس با ستاد اقامه نماز قدردانی نمود و خاطرنشان کرد: بایستی نسبت به نهادینه سازی فرهنگ اقامه نماز در جامعه بیش از پیش اقدامات موثری انجام داد.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate