حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 379 تعداد نوشته های امروز : 0×
دیدار مسوول بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام سجاد(ع) با سرپرست نوسازی مدارس هرمزگان
۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
شناسه : 1822
بازدید 260

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، ظهر امروز سرهنگ پاسدار محمدحکمیان مسوول بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با مهدی باوقار زعیمی سرپرست نوسازی مدارس هرمزگان و فرمانده بسیج این اداره کل از نزدیک دیدار و گفتگو کرد. سرپرست نوسازی مدارس هرمزگان و فرمانده بسیج […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، ظهر امروز سرهنگ پاسدار محمدحکمیان مسوول بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با مهدی باوقار زعیمی سرپرست نوسازی مدارس هرمزگان و فرمانده بسیج این اداره کل از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست نوسازی مدارس هرمزگان و فرمانده بسیج این اداره کل در این دیدار بر لزوم تقویت روحیه هم افزایی، تعامل و همکاری بین بسیجیان به منظور جذب حداکثری تاکید کرد.

مسوول بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان نیزهمچنین در این دیدار اظهار داشت: با تحولات مدیریتی در این اداره کل و با تاکید بر ارتقا ارزشها و روحیه بسیجی گری و استفاده از تمامی ظرفیت ها  امید داریم پیشرفت و اعتلای بیش از پیش را دراین مجموعه شاهد باشیم.

گفتنی است؛ در این دیدارباوقار زعیمی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های پایگاه بسیج این اداره کل پرداخت.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate