حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 379 تعداد نوشته های امروز : 0×
رشد 5 برابری اعتبار مصوبات سفرریاست جمهوری در حوزه مدرسه سازی
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
شناسه : 2585
بازدید 91

به گزارش روابط عموی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان از رشد 5 برابری اعتبارمصوبات سفرریاست جمهوری در حوزه مدرسه سازی در استان هرمزگان خبر داد. وی افزود: رقمی افزون بر ۱۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای مدرسه سازی در هرمزگان در سفر دور رییس جمهور […]

پ
پ

به گزارش روابط عموی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان از رشد 5 برابری اعتبارمصوبات سفرریاست جمهوری در حوزه مدرسه سازی در استان هرمزگان خبر داد.

وی افزود: رقمی افزون بر ۱۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای مدرسه سازی در هرمزگان در سفر دور رییس جمهور تصویب شد که این اعتبارات شامل تکمیل طرح‌ها، توسعه و نوسازی فضاهای آموزشی و پرورشی، تجهیزات مدارس و هنرستان ها می شود.

به گفته مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان 400 میلیارد تومان مصوب دور اول سفر رییس جمهور محترم به استان هرمزگان در حوزه مدرسه سازی بود که در سفر دوم 1900 میلیارد اعتبار برای مدرسه سازی در هرمزگان تصویب شد.

باوقار ضمن قدردانی از نگاه دولت به حوزه مدرسه سازی خاطرنشان ساخت: رشد 5 برابری اعتبارمصوبات از نگاه ویژه دولت سیزدهم به مقوله آموزش و مدرسه سازی بوده و با پیگیری های استاندار هرمزگان، مجموعه نوسازی مدارس استان و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور به ثمر نشسته است.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate