حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 385 تعداد نوشته های امروز : 0×
سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان در دیدار با فرمانده سپاه بندرعباس مطرح کرد :جهاد مدرسه سازی در هرمزگان ادامه دارد/ لزوم تسریع در تکمیل و انجام پروژه های فضای آموزشی
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۲
شناسه : 1913
بازدید 428

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی روز گذشته طی دیدار با سرهنگ حمید ماندگاری فرمانده سپاه بندرعباس ضمن گفتگو در خصوص مسائل و مشکلات فضاهای آموزشی موجود در شهرستان بندرعباس گفت: جهاد مدرسه سازی در هرمزگان ادامه دارد. باوقار در این دیدار ضمن ارائه گزارشی […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی روز گذشته طی دیدار با سرهنگ حمید ماندگاری فرمانده سپاه بندرعباس ضمن گفتگو در خصوص مسائل و مشکلات فضاهای آموزشی موجود در شهرستان بندرعباس گفت: جهاد مدرسه سازی در هرمزگان ادامه دارد.

باوقار در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از خدمات مجموعه نوسازی مدارس استان اظهار داشت: اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان با جدیت تسریع دراتمام پروژه ها را مورد تاکید دارد.

به گفته سرپرست نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان تسریع در تکمیل و انجام پروژه های فضای آموزشی در سطح استان رسالت خطیر مجموعه نوسازی مدارس می باشد.

وی در ادامه به انعقاد تفاهم نامه استاندار هرمزگان با رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در قالب احداث، تکمیل، توسعه و تجهیز ۱۴۰۹ کلاس درس طی مدت ۲ سال اشاره کرد و افزود:این تعداد کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان طی مدت ۲ سال که با توافق ۵۰ درصدی هزینه ها از سوی استاندار هرمزگان ا زمحل مسوولیتهای اجتماعی صنایع و بنگاههای اقتصادی در استان و ۵۰ درصد دیگر از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور از محل منابع ملی تامین می شود، به فضاهای آموزشی استان هرمزگان افزوده می گردد.

باوقار اظهار امیدواری کرد: با انعقاد این تفاهم نامه ،جهاد مدرسه سازی در استان هرمزگان مسیر تکاملی خود را ادامه داده و مشکلات فضاهای آموزشی در استان مرتفع می گردد.

وی با بیان اینکه نشان دادن مفاخر ملی، سابقه ی فرهنگی، عزت تاریخی به دانش آموزان از اولویت های مهم در توسعه و آبادانی کشور می باشد، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر در طراحی و معماری مدارس استان به سابقه فرهنگی و تاریخی استان توجه ویژه شده است.

 

اخبار را در اینستاگرام اداره کل نوسازی مدارس دنبال نمایید:


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate