حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 379 تعداد نوشته های امروز : 0×
سید عبدالله هاشمی رییس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان:همدلی و‌انسجام در مدرسه سازی بسیار تاثیرگذار است  
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
شناسه : 1507
بازدید 535

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، سید عبدالله هاشمی رییس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه استان اظهار کرد: ️از خیرین و افراد تاثیرگذار در اقدام‌ نیک‌مدرسه سازی قدردانی کرده و جای خیلی از نیک‌اندیشان از جمله مرحوم خطیب […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، سید عبدالله هاشمی رییس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه استان اظهار کرد: ️از خیرین و افراد تاثیرگذار در اقدام‌ نیک‌مدرسه سازی قدردانی کرده و جای خیلی از نیک‌اندیشان از جمله مرحوم خطیب زاده بسیار خالی است.
️وی با بیان اینکه همدلی ، همراهی و‌انسجام عامل مهم و ‌تاثیرگذار در کار خیر مدرسه سازی است ، افزود: ️خیلی از خیرین در این جشنواره برای مدرسه سازی اعلام همکاری کردند.
️رییس هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان در پایان ضمن ابراز امیدواری از اینکه همچنان خیرین برای دانش اموزان سقف هایی خواهند ساخت ، خاطرنشان ساخت: با بها دادن به امر توسعه آموزش در کشور در ارتقای علمی فرزندان این‌مرزوبوم از کشورهای دیگر پیشی می گیریم.

 


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate