حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 386 تعداد نوشته های امروز : 1×
صفر علی یازرلو در اردوی آموزشی – تبیینی مدیران روابط عمومی ادارات کل نوسازی مدارس کشور؛ توجه ویژه به سرمایه انسانی رویکرد نوسازی مدارس کشور /همواره پیگیر حقوق همکاران هستیم
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
شناسه : 2401
بازدید 167

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، صفر علی یازرلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی این سازمان، در دومین روز در اردوی آموزشی – تبیینی مدیران روابط عمومی ادارات کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: آنچه که باید دیده […]

پ
پ


به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، صفر علی یازرلو معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی این سازمان، در دومین روز در اردوی آموزشی – تبیینی مدیران روابط عمومی ادارات کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: آنچه که باید دیده شود برعهده ی روابط عمومی سازمان است که بدین جهت از زحمات شما عزیزان قدردانی می کنم.

یازرلو با اشاره به رویکرد حاکم به نوسازی مدارس در گذشته، افزود: در گذشته رویکرد فنی مهندسی تحویل پروژه برسازمان حاکم بود و کمتر به سرمایه مهم تری به نام سرمایه انسانی توجه شده است، امروز در کنار رویکرد فنی مهندسی، توجه به سرمایه انسانی به عنوان مهم ترین رکن سازمان توجه شده است.

وی در خصوص رتبه بندی همکاران با اشاره به اینکه پرداخت رتبه بندی معلمان در بند حقوق به همکاران از نظر قانونی منعی ندارد، گفت: در حال حاضر ۲۵ استان این امر را اجرایی کردند که ان شالله با هماهنگی های به عمل آمده بزودی شاهد اجرایی شدن رتبه بندی معلمان برای همکاران خواهیم بود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور، اذعان داشت: به شدت پیگیر ارتقای معیشت و تکریم همکاران در زمینه های مختلف می باشیم‌.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان نوسازی مدارس کشور در خصوص مسابقات فرهنگی و ورزشی سازمان نیز گفت: در مسابقات آتی نگاه سازمان نگاه فراگیر و عادلانه هست و هدف آن تبادل فرهنگ ها،نشاط و شادابی و شرکت افراد بیشتر در این مسابقات می باشد.

یازرلو ادامه داد: همواره با روحیه ای جهادی و مطالبه گر، پیگیر حقوق همکاران هستیم.

وی افزود: امروز رویکرد سازمان نوسازی مدارس از ستاد تا استانها توجه ویژه به این سرماه عظیم است. سرمایه یک سازمان نیروی انسانی مجموعه است و توجه به معیشت و منزلت همکاران از مهم ترین رویکرد های سازمان است. ماشاهد زحمات و تلاشهای عزیزانمان هستیم. و پیگیری معیشت و ارتقای شغلی همکاران از طرف ریاست سازمان تکلیف و وظیفه شرعی بنده اعلام شده و این امر هر هفته در حال پیگیری است.

یازرلو افزود:عدالت در پرداخت ها همواره در برنامه هاست و این در اختیار مدیر مجموعه است تا با تنظیم گری مناسب ، منابع به طور عادلانه توزیع شود.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate