حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 386 تعداد نوشته های امروز : 0×
طی بازدیدی ازمدرسه شهید عسکرحسین پور ؛احصاء مشکلات فضاهای آموزشی با جدیت پیگیری می شود
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵
شناسه : 2869
بازدید 91

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان،ظهر امروز مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس با همراهی فرشاد محمدی مدیرکل کتابخانه های استان، سید محمدرضاموسوی عضو شورای شهر بندرعباس و حمزه عمرانی شهردار منطقه 4 بندرعباس با حضور در مدرسه شهید عسکرحسین پور در محله دوهزار بندرعباس ضمن دیدار با […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان،ظهر امروز مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس با همراهی فرشاد محمدی مدیرکل کتابخانه های استان، سید محمدرضاموسوی عضو شورای شهر بندرعباس و حمزه عمرانی شهردار منطقه 4 بندرعباس با حضور در مدرسه شهید عسکرحسین پور در محله دوهزار بندرعباس ضمن دیدار با معلمان و دانش آموزان این مدرسه از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این فضای آموزشی قرار گرفتند.

باوقاربا اشاره به اینکه این فضای آموزشی در محله دو هزار بندرعباس از مدارس تخریبی می باشد، اظهار داشت: در کنار این فضای آموزشی مدرسه ای دیگر در حال تکمیل می باشد که دانش آموزان در سال تحصیلی جدید به آن مکان انتقال می یابند.

وی با اشاره به اینکه با تاکید رییس محترم سازمان نوسازی مدارس کشور و استاندار محترم هرمزگان توجه ویژه ای به مدارس در مناطق محروم و بافتهای فرسوده شده است، ابراز داشت: دانش آموزان در سراسر کشور از آینده داران این مرزو بوم به شمار می آیند و عدالت آموزشی در همه مناطق کشور بایستی برقرار شود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان همچنین ادامه داد :در فضای آموزشی جدید در سال تحصیلی آینده برای دانش آموزان امکانات آموزشی استانداردی با همکاری مجموعه نوسازی مدارس، اداره کل کتابخانه ها ، شهرداری و سایر ارگانها در نظر گرفته می شود.

باوقار در پایان ضمن قول مساعد برای پیگیری امور و تسریع  هر چه سریعتر پروژه جدید ابراز داشت: احصاء مشکلات این فضای آموزشی در اسرع وقت و اتمام پروژه جدید با جدیت دنبال می شود.

گفتنی است؛ در این دیدار مدیرکل نوسازی مدارس استان با اهدای لوح سپاس از معلمان سختکوش این مدرسه بمناسبت گرامیداشت هفته معلم قدردانی نمود.

 


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate