حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 359 تعداد نوشته های امروز : 0×
طی بازدید مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان از روند ساخت و ساز مدارس در شهرک پیامبر اعظم مطرح شد ؛لزوم توجه ویژه به احداث مدارس در شهرک پیامبراعظم بندرعباس
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
شناسه : 1291
بازدید 329

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، ظهر امروز سیدفخرالدین هاشمی طی بازدیدی از روند ساخت و ساز مدارس در شهرک پیامبر اعظم بر توجه ویژه به احداث مدارس در شهرک پیامبراعظم بندرعباس تاکید کرد. هاشمی در این بازدید با بیان اینکه مدرسه 21 کلاسه در کنار مدرسه زمزم […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، ظهر امروز سیدفخرالدین هاشمی طی بازدیدی از روند ساخت و ساز مدارس در شهرک پیامبر اعظم بر توجه ویژه به احداث مدارس در شهرک پیامبراعظم بندرعباس تاکید کرد.

هاشمی در این بازدید با بیان اینکه مدرسه 21 کلاسه در کنار مدرسه زمزم در شهرک پیامبراعظم در حال ساخت می باشد، اظهار کرد: این مدرسه با زیربنای بالغ بر 2 هزار و 500 مترمربع با اعتباری بیش از 30 میلیارد تومان به صورت 100 درصد خیری در حال ساخت می باشد.

به گفته وی، مدرسه مذکور شامل کلاس درس، دیوار، محوطه سازی، سرایداری ، آبخوری  و سرویس بهداشتی می باشد و با بهره برداری از این فضای آموزشی تعداد 600 نفر از دانش آموزان در شهرک پیامبر اعظم از مدرسه ایمن و استاندارد برخوردار خواهند شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان خاطرنشان ساخت: این مدرسه در مهرماه 1402 در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

هاشمی در پایان ابراز داشت: شهرک پیامبراعظم در بندرعباس با تعداد 30 هزار واحد مسکونی توجه ویژه به زیرساختهای آموزشی که از اولویتهای اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان بوده را می طلبد.

محمدرضا قائم مقامی خیر این پروژه بوده که علاوه بر این مدرسه ، 2 فضای آموزشی دیگر در شهرستان بندرعباس احداث نموده است.

 

 

 

 

 


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate