حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 375 تعداد نوشته های امروز : 0×
طی بازدید مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان از خبرگزاری ایرنا مطرح شد؛بیش از 500 کلاس درس مهرماه به فضاهای آموزشی افزوده می شود/ کاهش مدارس غیر استاندارد تا پایان دولت
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
شناسه : 968
بازدید 340

  به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، سید فخر الدین هاشمی طی بازدیدی از خبرگزاری ایرنا با اشاره به نهادینه سازی توجه به آموزش در استان خاطرنشان ساخت: توسعه فیزیکی فضای آموزشی کمک وافری به توسعه آموزش دراستان خواهد کرد. وی همچنین با تاکید بر اینکه توسعه و […]

پ
پ

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، سید فخر الدین هاشمی طی بازدیدی از خبرگزاری ایرنا با اشاره به نهادینه سازی توجه به آموزش در استان خاطرنشان ساخت: توسعه فیزیکی فضای آموزشی کمک وافری به توسعه آموزش دراستان خواهد کرد.
وی همچنین با تاکید بر اینکه توسعه و ایجاد فضای آموزشی ایمن و استاندارد دغدغه اصلی مجموعه نوسازی مدارس می باشد، افزود: در مناطق روستایی اقدامات بسیاری در حوزه احداث و بهسازی مدارس انجام شده و هم اکنون در حال برنامه ریزی بسته ویژه ای برای ساخت و ساز مدارس در شهر بندرعباس و شهرک پیامبر اعظم هستیم.
این مسوول ادامه داد: مهرماه سالجاری بیش از 500 کلاس درس جدید به آموزش و پرورش تحویل داده می شود که 15 هزار دانش آموز از این مدارس بهره مند خواهند شد .
هاشمی اظهار امیدواری کرد: با پروژه هایی که درهفته دولت به بهره برداری خواهد رسید ، تعداد مدارس غیراستاندارد در استان به کمتر از 300 مدرسه می رسد.
وی همچنین با بیان اینکه حفظ شبکه خیرین مدرسه ساز و تلاش برای جذب بیشتر اعتبارات دولتی جهت احداث مدارس از الزامات این اداره کل بوده است، افزود: درسال 1398 مشارکت خیرین 37 میلیارد تومان بود و این درحالی است که از سال گذشته تاکنون بیش از 300 میلیارد تومان مشارکت خیرین مدرسه ساز بوده که عدد بسیار قابل توجه ای است.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: ویژه خبری

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate