حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 375 تعداد نوشته های امروز : 0×
طی نشستی با مسوولین و خیرین شهرستان بستک انجام شد؛ بررسی مسائل ‌و مشکلات فضاهای آموزشی شهرستان
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۵
شناسه : 1853
بازدید 161

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، نشستی با حضور مهدی باوقار زعیمی سرپرست نوسازی مدارس استان ، جباری نماینده غرب هرمزگان، خیرین و معتمدین شهرستان ، نمایندگان ادارات آموزش و پرورش بستک و جناح بمنظور بررسی مسائل و مشکلات فضاهای آموزشی شهرستان بستک برگزار شد. باوقار در […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، نشستی با حضور مهدی باوقار زعیمی سرپرست نوسازی مدارس استان ، جباری نماینده غرب هرمزگان، خیرین و معتمدین شهرستان ، نمایندگان ادارات آموزش و پرورش بستک و جناح بمنظور بررسی مسائل و مشکلات فضاهای آموزشی شهرستان بستک برگزار شد.
باوقار در این نشست بر بررسی هر چه بیشتر مشکلات فضاهای آموزشی و تامین اعتبار پروژه های نیمه تمام خیری تاکید کرد.
گفتنی است؛ در ادامه نشست در خصوص پروژه های در دست اجرای این اداره کل ، پروژههای هفته دولت و مهرماه و پروژه های مصوب سفر به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

این گزارش می افزاید: باوقار سرپرست نوسازی مدارس هرمزگان با همراهی جباری نماینده غرب استان از پروژه های در دست اجرای این شهرستان از نزدیک بازدیدکردند.

 


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate