حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 379 تعداد نوشته های امروز : 0×
مدرسه سازی با مولدسازی؛تکمیل مدرسه پرفسور حسابی در شهرستان میناب از محل مولدسازی و فروش املاک مازاد
۰۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
شناسه : 2754
بازدید 77

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان ذی‌نفعان اصلی مولد‌سازی املاک مازاد هستند، اظهار داشت: در شهرستان میناب از محل مولدسازی و با استفاده از فروش املاک مازاد با اعتباری بالغ بر ۳۸۹ میلیارد ریال مدرسه […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان ذی‌نفعان اصلی مولد‌سازی املاک مازاد هستند، اظهار داشت: در شهرستان میناب از محل مولدسازی و با استفاده از فروش املاک مازاد با اعتباری بالغ بر ۳۸۹ میلیارد ریال مدرسه پرفسور حسابی تکمیل و یک مدرسه تخریبی در شهر میناب بازسازی و نوسازی می گردد.
وی همچنین افزود: مولد‌سازی مدارس و املاک مازاد موجب ایجاد ارزش افزوده شده و در نهایت، دانش آموزان ذینفع این طرح خواهند بود.
مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با اعلام اینکه مولدسازی املاک بلااستفاده و مازاد یعنی تبدیل سرمایه‌های راکد به کلاس درس مورد نیاز ابراز داشت: با ارزش‌افزایی املاک مشمول این طرح، بخشی از بحران کلاس درس استاندارد مورد نیاز تامین می شود و این اقدام گامی در راستای عدالت تربیتی مورد تاکید سند تحول می باشد.
باوقار با بیان اینکه سرمایه‌های راکد می‌تواند گره‌های پروژه‌های نیمه‌تمام را باز کند و کمک بزرگی به رشد نوسازی باشد، خاطرنشان ساخت: مولدسازی زمینه‌ساز افزایش اعتبارات در ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس است.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate