حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 379 تعداد نوشته های امروز : 0×
مدیرکل توسعه مشارکتهای سازمان نوسازی مدارس کشور مطرح کرد:لزوم تنوع بخشی در حوزه مشارکتها/ امیدآفرینی درجامعه با مشارکت گروههای جهادی
۰۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
شناسه : 2759
بازدید 119

به گزارش روابط عمومی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، سید حسام الدین حسینی مدیرکل توسعه مشارکتهای سازمان نوسازی مدارس کشور طی سفر به این استان و درجمع گروههای جهادی اظهار داشت: هرمزگان یکی از استانهای مهم و پرظرفیت در حوزه مشارکتهای مردمی می باشد. وی با اشاره به لزوم تنوع بخشی در حوزه […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، سید حسام الدین حسینی مدیرکل توسعه مشارکتهای سازمان نوسازی مدارس کشور طی سفر به این استان و درجمع گروههای جهادی اظهار داشت: هرمزگان یکی از استانهای مهم و پرظرفیت در حوزه مشارکتهای مردمی می باشد.

وی با اشاره به لزوم تنوع بخشی در حوزه مشارکتها ابراز داشت: بایستی تنوع بخشی در حوزه مشارکتها صورت گیرد و مشارکت اجتماعی بیشتری را در کنار نوسازی مدارس بیاوریم.

مدیرکل توسعه مشارکتهای سازمان نوسازی مدارس کشور ادامه داد: کارگروهی را متشکل از گروههای جهادی در کنار مجموعه نوسازی مدارس ایجاد کرده و مردم را به میدان عمل بیاوریم.

حسینی همچنین تشکیل کارگروهی از گروههای جهادی در جهت کمک به نوسازی مدارس را مهم دانست و افزود: در طرح و پویش های مختلف و در حوزه مسوولیت های اجتماعی نیاز به همیاری گروههای جهادی برای رایزنی های بیشتر داریم.

وی با بیان اینکه در حوزه ساخت و ساز نیاز به مشارکت گروههای جهادی و موسسات مختلف می باشد، تصریح کرد: استان هرمزگان استان همدلی بوده و امید است با مشارکت و هفکری گروههای جهادی پروژهها را پیش ببرد.

مدیرکل توسعه مشارکتهای سازمان نوسازی مدارس کشور ادامه داد: در جذب ، ساخت و ساز و مرمت نیازمندهمیاری گروههای جهادی هستیم.

وی ضمن قدردانی از مجموعه نوسازی مدارس استان هرمزگان و مدیرکل جوان و ساعی در کسب رتبه عالی در جذب تعهدات مسوولیت اجتماعی و مشارکت خیرین و گروههای مردمی و جهادی اظهار داشت: عملکرد اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در جذب تعهدات مسوولیت اجتماعی (CSR) و مشارکت خیرین و گروههای مردمی و جهادی عالی و شایسته تقدیر ارزیابی شد.

حسینی در پایان با اشاره به امید آفرینی در جامعه خاطرنشان کرد: با ایجاد کارگروه و اعضای پرتلاش گروههای جهادی، جریان سازی اجتماعی و امیدآفرینی را در جامعه ایجاد نماییم .

 

 


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate