حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 379 تعداد نوشته های امروز : 1×
مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور: مدرسه‌سازی یک معامله پرسود با خداست
۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
شناسه : 1491
بازدید 592

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور در این همایش گفت: مدرسه‌سازی امر بسیار مقدسی است که صحبت ها و احادیث زیادی درباره آن وجود دارد. اربابی بیان کرد :کار ساخت مدرسه و مدرسه‌سازی یک معامله پرسود با خداست و کار بسیار خداپسندانه ای است . وی خاطر نشان کرد :در جوامع غربی نیز به […]

پ
پ

مدیرکل مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور در این همایش گفت: مدرسه‌سازی امر بسیار مقدسی است که صحبت ها و احادیث زیادی درباره آن وجود دارد.

اربابی بیان کرد :کار ساخت مدرسه و مدرسه‌سازی یک معامله پرسود با خداست و کار بسیار خداپسندانه ای است .

وی خاطر نشان کرد :در جوامع غربی نیز به این موضوع رسیده‌اند که اگر با خدا معامله کنند خداوند به زندگی آنها برکت مازاد اعطا می کند.

اربابی عنوان کرد: تمام خیرین به این موضوع اذعان می‌کنند که خداوند پس از شرکت در کار خیر، درهای رحمت خود را به روی آنها باز کرده است .

وی با بیان اینکه مدرسه محل حضور دانش آموزان و آینده سازان این کشور است ، خاطرنشان ساخت: به همین دلیل باید تلاش شود که مدارس خوبی برای همه دانش آموزان ساخته شود .

این مسئول اضافه کرد :سرانه آموزشی در استان هرمزگان وضعیت خوبی دارد.

وی در پایان گفت: امیدوارم خداوند توفیق دهد بتوانیم برای کشور کاری انجام دهیم و در راستای اعتلای آن قدم های بزرگی برداریم.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate