حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 381 تعداد نوشته های امروز : 0×
مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان هرمزگان مطرح کرد:انعقاد تفاهم نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه روستای عبد
۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
شناسه : 2853
بازدید 53

به گزارش روابط عمومی  اداره کل  نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان هرمزگان ، مهدی باوقار زعیمی از انعقاد  تفاهم نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه روستای عبد در منطقه لیردف این استان خبر داد. وی با اشاره به اینکه این فضای آموزشی توسط خیر احداث می شود، افزود: مدرسه روستای عبد در قالب 6 کلاسه با […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی  اداره کل  نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان هرمزگان ، مهدی باوقار زعیمی از انعقاد  تفاهم نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه روستای عبد در منطقه لیردف این استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این فضای آموزشی توسط خیر احداث می شود، افزود: مدرسه روستای عبد در قالب 6 کلاسه با مساحت ۳۸۱ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال احداث می شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان هرمزگان با بیان اینکه خیرین این استان همگام و همراه با دولت در توسعه فضاهای آموزشی هستند، ابراز داشت: خیرین این استان در حوزه مدرسه سازی و مدرسه یاری فعال بوده و استان هرمزگان از معدود استانهایی است که خیرین در حوزه مدرسه سازی مشارکت کامل دارند.

به گفته باوقار،  خیرین هرمزگانی با مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی سرعت احداث فضاهای آموزشی در دولت سیزدهم را بسیار بالا برده اند.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate