حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 383 تعداد نوشته های امروز : 0×
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان:بهره برداری از 200 پروژه آموزشی در سفر دور دوم رییس جمهور به هرمزگان 
۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
شناسه : 2520
بازدید 115

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مداس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی در خصوص پروژه های قابل افتتاح در سفر دور دوم رییس جمهور به هرمزگان و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: 200 پروژه آموزشی در دور دوم سفر رییس جمهور به استان و همزمان با دهه […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مداس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی در خصوص پروژه های قابل افتتاح در سفر دور دوم رییس جمهور به هرمزگان و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: 200 پروژه آموزشی در دور دوم سفر رییس جمهور به استان و همزمان با دهه فجر در هرمزگان به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه اعتبار پروژه‌های فضای آموزشی از محل اعتبارات دولتی و مشارکت خیرین مدرسه ساز تامین شده است، افزود: برای احداث این پروژه ها بیش از 1300 میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان خاطرنشان کرد: 200 پروژه آموزشی در قالب 800 کلاس درس با زیربنای  70 هزار و 440 مترمربع با حضور رییس جمهور در استان به بهره برداری خواهد رسید.

باوقار ضمن قدردانی از نگاه ویژه استاندار و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور به حوزه مدرسه سازی در استان هرمزگان تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 260 پروژه آموزشی در سراسر استان هرمزگان در حال اجرا می باشد.

 

اخبار اداره کل در اینستاگرام دنبال نمایید:

 


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate