حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 386 تعداد نوشته های امروز : 0×
مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان مطرح کرد؛آغاز عملیات اجرایی بزرگترین هنرستان شبانه روزی فنی و حرفه ای در غرب استان هرمزگان
۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
شناسه : 2377
بازدید 182

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی از آغاز عملیات اجرایی بزرگترین هنرستان شبانه روزی فنی و حرفه ای در غرب این استان خبر داد. وی در این باره اظهار داشت: هنرستان 15 کلاسه شبانه روزی با خوابگاه همراه با تجهیزات کارگاه های آموزشی در غرب […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی از آغاز عملیات اجرایی بزرگترین هنرستان شبانه روزی فنی و حرفه ای در غرب این استان خبر داد.

وی در این باره اظهار داشت: هنرستان 15 کلاسه شبانه روزی با خوابگاه همراه با تجهیزات کارگاه های آموزشی در غرب استان هرمزگان با محوریت شهرستان بندرلنگه احداث می گردد.

مدیرکل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان همچنین با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز همیشه یاریگر مجموعه نوسازی مدارس بودند، افزود: عملیات اجرایی این فضای آموزشی به همت جلیل امیدی خیر نیک اندیش در زمینی به مساحت 3 هزار و 350 مترمربع و به ارزش هزار میلیارد ریال آغاز شد.

به گفته باوقار ، با بهره برداری از این هنرستان بیش از 400 دانش آموز از فضای آموزشی ایمن و استاندارد در غرب استان هرمزگان بهره مند می شوند.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate