حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 386 تعداد نوشته های امروز : 0×
مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان در شورای آموزش و پروش بشاگرد:سرانه فضای آموزشی بشاگرد بالاتر از متوسط کشوری است
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۴۴
شناسه : 2173
بازدید 301

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان ،مهدی باوقار زعیمی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بشاگرد با اشاره به اینکه دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به این منطقه دارد ، اظهار داشت: ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و پرورشی به این منطقه نشان از نگاه ویژه این دولت به […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان ،مهدی باوقار زعیمی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان بشاگرد با اشاره به اینکه دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به این منطقه دارد ، اظهار داشت: ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و پرورشی به این منطقه نشان از نگاه ویژه این دولت به شهرستان بشاگرد را دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی در کشور۵.۲ مترمربع می باشد، افزود: در حال حاضر وضع موجود سرانه فضای آموزشی در استان هرمزگان ۴.۸ مترمربع می باشد و در شهرستان بشاگرد این رقم به ۶.۴۸ مترمربع می رسد و این شهرستان سرانه فضای آموزشی بیش از رقم کشوری را داراست .

این مسوول همچنین در ادامه از هدیه دولت به منطقه بشاگرد خبر داد و گفت: پروژه شش کلاسه گوهران به زودی در  این منطقه به بهره برداری می رسد .

باوقار ضمن قدردانی از نگاه ویژه دولت و ریاست محترم نوسازی مدارس کشور به شهرستان بشاگرد خاطرنشان ساخت: ساخت مدرسه در مناطق محروم یکی از بنیادی‌ترین و ماندگارترین اقدامات دولت بوده و برقراری عدالت آموزشی، عدالت اجتماعی و فراهم آوردن امکانات تحصیلی برای همه دانش‌آموزان در جای جای استان یکی از اولویت های مهم دولت می باشد.

همچنین در این نشست فرماندار شهرستان بشاگرد ضمن قدردانی از مجموعه نوسازی مدارس و مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان اظهار داشت: مجموعه نوسازی مدارس استان اقدامات ارزنده ای را دراین منطقه به یادگار گذاشته است .

گفتنی است؛ در راستای ایجاد عدالت آموزشی در حال حاضر 15 پروژه با 34 کلاس درس در شهرستان بشاگرد در دست اجرا می باشد.

اخبار اداره کل نوسازی مدارس را در اینستاگرام دنبال کنید:


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate