حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 381 تعداد نوشته های امروز : 0×
مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان در نشست هم‌ اندیشی با خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان:خیرین در خط مقدم عرصه مدرسه سازی هستند
۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
شناسه : 2835
بازدید 41

به گزارش روابط عمومی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان شب گذشته در نشست هم‌ اندیشی با خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان اظهار کرد: خیرین این استان همگام و همراه با دولت در توسعه فضاهای آموزشی هستند. وی با اشاره به رشد سرانه فضای آموزشی در […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان شب گذشته در نشست هم‌ اندیشی با خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان اظهار کرد: خیرین این استان همگام و همراه با دولت در توسعه فضاهای آموزشی هستند.

وی با اشاره به رشد سرانه فضای آموزشی در استان افزود: هم اکنون با همت خیرین گرانقدر و دولت سیزدهم سرانه فضای آموزشی استان هرمزگان به 5 متر مربع ارتقاء یافته است که درصدد هستیم این رقم را به سرانه فضای آموزشی در کشور که 28/5 بوده برسانیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ادامه آموزش را یکی از اصلی ترین محورهای هر جامعه معرفی کرد و خاطرنشان ساخت: به همت دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به استان شده است ، در سال گذشته در سفر ریاست محترم جمهور به استان 200 مدرسه در قالب 800 کلاس درس به فضاهای آموزشی این استان افزوده شد.

باوقار همچنین افزود: رشد 300 درصدی اعتبارات سفر ریاست جمهوری نسبت به دور اول سفر را داشتیم.

به گفته وی، خیرین به سمت پروژه های نیمه تمام سوق یافتند که انشالله این پروژهها تا مهرماه به اتمام می رسد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با اشاره به برگزاری اولین گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی با مشارکت بخش خصوصی و صنایع در کشور در این استان گفت:  شیلات و جامعه صیادی ، اداره کل بنادر ، فولادو دیگر صنایع پای کار مدرسه سازی آمدند که نشان از همت و نگاه ویژه استاندار جهادی هرمزگان و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور دارد .

وی در پایان ضمن قدردانی از رییس مجمع خیرین مدرسه ساز و مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان  اظهار داشت: خیرین در خط مقدم عرصه مدرسه سازی بودند و قطعا با برنامه ریزی و حمایتهای ریاست محترم نوسازی مدارس کشورمشکلات فضاهای آموزشی در استان مرتفع می شود.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate