حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 379 تعداد نوشته های امروز : 0×
مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان در گردهمایی دبیران نماز دستگاههای اجرایی استان مطرح کرد: جانمایی و تجهیز نمازخانه ها در مدارس جدیدالاحداث
۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
شناسه : 2673
بازدید 167

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی صبح امروز در گردهمایی دبیران نماز دستگاههای اجرایی استان که با حضور احسان کامرانی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد اعتمادی مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان و جمعی از کارشناسان ارزیابی و فرهنگی ستاد اقامه […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی صبح امروز در گردهمایی دبیران نماز دستگاههای اجرایی استان که با حضور احسان کامرانی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد اعتمادی مشاور استاندار و مدیر ستاد اقامه نماز استان و جمعی از کارشناسان ارزیابی و فرهنگی ستاد اقامه نماز و دبیران نماز دستگاههای اجرایی استان در محل سالن همایش اداره کل نوسازی مدارس برگزار شد، اظهار کرد: ادی فریضه نماز اول وقت در اداره کل نوسازی مدارس استان از اهمیت وافری برخوردار بوده که در این زمینه هماهنگی های با ستاد اقامه نماز نیزانجام شده است.

به گفته وی، نوسازی مدارس هرمزگان با توجه به وظیفه ذاتی خود که مقوله فضاهای آموزشی است به نوبه خود به بحث نماز در فضاهای آموزشی ورود کرده و نمازخانه ها را در فضاهای آموزشی در مدارس جدید الاحداث جانمایی و تجهیز کرده است.

این مسوول همچنین ادامه داد: در مدارس دایر نیز تا جایی که در توان است در بحث تجهیز نمازخانه ها کمک خواهیم کرد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان اظهار داشت: با توجه به حمایتهای استاندار و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور اقدامات ارزنده ای در حوزه مدرسه سازی در این دولت انجام گرفته است ؛ از ابتدای دولت سیزدهم در استان هرمزگان416 پروژه در قالب 1500 کلاس درس احداث شده است که200 پروژه آموزشی در قالب 800 کلاس درس در سفر دور دوم رییس جمهوری به بهره برداری رسیده است و این امر از نگاه ویژه دولت به حوزه ساخت و ساز مدارس نشات می گیرد.

باوقار با بیان اینکه خیرین استان هرمزگان نشان دادند که در کل کشور پیشتاز وپیشگام هستند ،ابراز داشت: این اداره کل در 6 ماهه اول سالجاری براساس ارزیابی عملکرد سال 1402 سازمان نوسازی مدارس کشور در حوزه مشارکتها رتبه نخست را کسب کرد.

وی همچنین از رشد 5 برابری اعتبارمصوبات سفرریاست جمهوری در حوزه مدرسه سازی در استان هرمزگان خبر داد و افزود: 400 میلیارد تومان مصوب دور اول سفر رییس جمهور محترم به استان هرمزگان در حوزه مدرسه سازی بود که در سفر دوم 1900 میلیارد اعتبار برای مدرسه سازی در هرمزگان تصویب شد.

این مسوول گفت: سرانه فضای آموزشی در کشور 5/28 بوده و در استان نیز 4/8 بود که با تحویل 800 کلاس درس در سفر دور دوم رییس جمهوری سرانه فضای آموزشی در استان به 5 مترمربع می رسد و این ارتقا سرانه از دیگر دستاوردهای مهم این مجموعه بوده که توانستیم به سرانه متوسط کشوری 5/28 نزدیک شویم.

به گفته باوقار، تجهیزات آموزشی و پرورشی مهر ۱۴۰2 که با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال خریداری شد، طبق برش ارسالی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان در مدارس شهرستان بشاگرد توزیع شدندو این مقوله نشان از نگاه ویژه دولت به مناطق محروم می باشد.

باوقار با اشاره به اینکه بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار خرید تجهیزات هنرستانی به هرمزگان اختصاص یافته است، افزود: درحال حاضر بخش قابل توجهی از اقلام و تجهیزات هنرستانی خریداری و به آموزش و پرورش هرمزگان برای تجهیز هنرستان‌ها تحویل شده است.

وی ادامه داد: برگزاری اولین گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی با مشارکت بخش خصوصی و صنایع در کشور در این استان انجام گرفته است. شیلات و جامعه صیادی ، اداره کل بنادر ، فولادو دیگر صنایع پای کار مدرسه سازی آمدند که نشان از همت و نگاه ویژه استاندار جهادی هرمزگان و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور دارد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان تصریح کرد: احداث اولین مدرسه اختصاصی و ویژه نابینایان استان با مشارکت جامعه صیادی نیز گام مهمی در راستای خدمت رسانی به جامعه شریف روشن دلان استان می باشد.

باوقار در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه هویت بخشی مدارس سه بار رتبه نخست کشوری معماری مدارس کشور را بدست آوردیم واستان هرمزگان به عنوان قطب معماری مدارس کشور برگزیده شده است.

 


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate