حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 382 تعداد نوشته های امروز : 0×
مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان در گردهمایی شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش : سرانه فضای آموزشی استان به 5 متر مربع ارتقاء یافت
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
شناسه : 2532
بازدید 107

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی شب گذشته در گردهمایی شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش که با حضور علی مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور ، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی شب گذشته در گردهمایی شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش که با حضور علی مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور ، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس و معاونین وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مدیران ادارات تابعه این وزارت در بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: سرانه فضای آموزشی در کشور 5/2 بوده و در استان 4/8 می باشد، بندرعباس ،میناب و قشم از کمترین سرانه فضای آموزشی در استان برخوردار بوده و نیازمند نگاه ویژه هستند.

باوقار با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم در استان هرمزگان416 پروژه در قالب 1500 کلاس درس احداث شده است،  ابراز داشت200 پروژه در قالب 800 کلاس درس مربوطه به یکسال اخیر و در بسته سفر رییس جمهور می باشد.

به گفته وی، با تحویل 800 کلاس درس در این سفر سرانه فضای آموزشی در استان به 5 مترمربع می رسد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان ادامه داد: در حال حاضر در استان هرمزگان 2000 کلاس درس تخریبی وجود دارد و 2000 کلاس درس کمبود داریم.

باوقار همچنین در پایان با اشاره به اینکه 302 کلاس درس از ابتدای دولت در این استان هوشمند سازی شده است، خاطرنشان کرد:برگزاری اولین گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی با مشارکت بخش خصوصی و صنایع در کشور در این استان انجام گرفته است. شیلات و جامعه صیادی ، اداره کل بنادر ، فولادو دیگر صنایع پای کار مدرسه سازی آمدند که نشان از همت و نگاه ویژه استاندار جهادی هرمزگان و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور دارد.

با اتفاقات خوب انشالله تا یکسال آینده این استان به استاندارد فضای آموزشی در کشور خواهد رسید.

 

 


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate