حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 386 تعداد نوشته های امروز : 0×
مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان مطرح کرد:کسب رتبه دوم جذب اعتبارات در کشور/ رشد50 درصدی اعتبارات استانی نتیجه همت مجموعه نوسازی مدارس است
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
شناسه : 2185
بازدید 252

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی در نشست عمومی در جمع کارمندان این اداره کل اظهار داشت: در بحث مسوولیتهای اجتماعی کارهای خوبی با مشارکت صنایع و بخش خصوصی  انجام شده است و اولین گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی با مشارکت بخش خصوصی برای […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی در نشست عمومی در جمع کارمندان این اداره کل اظهار داشت: در بحث مسوولیتهای اجتماعی کارهای خوبی با مشارکت صنایع و بخش خصوصی  انجام شده است و اولین گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی با مشارکت بخش خصوصی برای اولین بار در کشور توسط اداره کل نوسازی مدارس برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه تمامی اتفاقات خوب نتیجه تلاش همه همکاران می باشد، افزود: با تلاش همه همکاران در جذب اعتبارات در کشور رتبه دوم را بدست آوردیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان نیز ابراز داشت: بهره برداری از پروژهها رشد بسیار چشمگیری داشته و ۸۰۰ فضای آموزشی تا سفر ریاست جمهوری به بهره برداری می رسد .

باوقار همچنین با اعلام اینکه این اداره کل در بحث‌ مصوبات سفر استاندار عملکرد مطلوبی داشته است، گفت: برای اولین بار طرح مدرسه هوشمند را به صورت پایلوت در استان  اجرا خواهیم‌کرد .

به گفته وی، برای اولین بار طرح مدرسه سبز را در استان اجرا می کنیم.

این مسوول در ادامه به ارسال کاروان تجهیزات آموزشی و پرورشی به منطقه بشاگرد به مبلغ 150 میلیارد ریال اشاره کرد و تصریح کرد: این اتفاق بزرگ نتیجه تلاش و همت همه همکاران می باشد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان با بیان اینکه از زمان تصدی مسوولیت تاکنون بیش از ۱۰۰ سفر شهرستانی داشته ، افزود:در حوزه اعتبارات استانی با تلاش مجموعه نوسازی مدارس رشد ۵۰ درصد داشتیم.

گفتنی است ؛ در پایان نشست عمومی از کارمندان نمونه سال 1402 با اهدای لوح تقدیری تجلیل شد.

 

 


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate