حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 379 تعداد نوشته های امروز : 0×
مدیرکل نوسازی مدارس در نشست عمومی با کارمندان تاکید کرد؛ تحویل پروژه های دهه فجر طبق برنامه زمانبندی
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
شناسه : 1365
بازدید 235

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان صبح امروز سیدفخرالدین هاشمی در نشستی عمومی با کارمندان اداره کل در خصوص برنامه ریزی جهت تحویل پروژه های دهه فجراظهار کرد: پروژه های دهه فجر طبق برنامه زمانبندی تعیین شده پیش می رود . وی همچنین با اشاره به اینکه در […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان صبح امروز سیدفخرالدین هاشمی در نشستی عمومی با کارمندان اداره کل در خصوص برنامه ریزی جهت تحویل پروژه های دهه فجراظهار کرد: پروژه های دهه فجر طبق برنامه زمانبندی تعیین شده پیش می رود .

وی همچنین با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۰ با افزایش اعتبارات مواجه بودیم، افزود: اعتبارات 135 میلیارد تومانی در سال 99 به بیش از 430 میلیارد تومان در سال 1400 افزایش پیدا کرد که طبیعتا این افزایش اعتبارات کار و‌تلاش بیشتری را می طلبد، امسال هم همانند 2سال گذشته در جذب اعتبارات عملکرد خوبی داشتیم و قاعدتا افزایش اعتبارات منجر به افزایش کلاس های درس تحویلی خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ادامه ابراز داشت: در حوزه بهره برداری از پروژه ها سیاست جدی اداره کل تحویل پروژه های نیمه تمام است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان ضمن دعوت همکاران به تلاش در همگرایی و‌کار بیشتر خاطرنشان ساخت: با همگرایی و تلاش بیشتر به شرایط بهتری در خدمترسانی خواهیم رسید.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه از تعدادی کارمندان نمونه سال 1400 ، رزمنده و ایثارگر ، خانواده شهدا و رانندگان قدردانی شد.

 

 


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate