حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 386 تعداد نوشته های امروز : 0×
مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان در آیین گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی استان هرمزگان با مشارکت بخش خصوصی؛مشارکت صنایع و بخش خصوصی در مدرسه سازی ستودنی است/ صنایع همراه سایر خیرین دغدغه توسعه و آبادانی کشور را دارند
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
شناسه : 2158
بازدید 364

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی درحاشیه این مراسم ضمن قدردانی از حضور صنایع با بیان اینکه اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان پیشگام در مشارکت در احداث فضاهای آموزشی با مشارکت بخش خصوصی می باشد،  اظهار کرد:این رویداد بزرگ در قالب جشن گلریزان احداث و تجهیز […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، مهدی باوقار زعیمی درحاشیه این مراسم ضمن قدردانی از حضور صنایع با بیان اینکه اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان پیشگام در مشارکت در احداث فضاهای آموزشی با مشارکت بخش خصوصی می باشد،  اظهار کرد:این رویداد بزرگ در قالب جشن گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی استان هرمزگان به همت استاندار محترم هرمزگان و نگاه ویژه ریاست محترم سازمان نوسازی مدارس کشور در استان هرمزگان برگزار گردید .

باوقار با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰۰ فضای آموزشی با ۲۰۰۰ کلاس درس غیر استاندارد در هرمزگان وجود دارد، تصریح داشت: وضع موجود سرانه فضای آموزشی در استان هرمزگان 4/8 مترمربع می باشد که با جدیت به دنبال ارتقای سرانه فضای آموزشی در استان و رفع مشکلات در این حوزه می باشیم.

وی ضمن قدردانی از حمایتهای ویژه استاندار و رییس سازمان نوسازی اظهار داشت: امروز صنایع و بخش خصوصی در استان هرمزگان نشان دادند در کنار سایر خیرین دغدغه توسعه و آبادانی کشور را دارند و برای بالندگی فرزندان این مرزوبوم تلاش می کنند.

مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان با تاکید بر کیفیت بخشی فضاهای آموزشی خاطرنشان ساخت:  سعی شده است در طراحی فضای آموزشی استان به کیفیت وجذابیت فضاها توجه بیشتری شود و مطابق با ذوق و سلیقه دانش آموزان بومی منطقه طراحی و اجرا گردد .

خان محمدی طی دیداری با استاندار هرمزگان بر لزوم مشارکت هر چه بیشتر صنایع و بخش خصوصی در احداث و تجهیز مدارس تاکید کرد.

استاندار هرمزگان در این دیدار ضمن قدردانی از  مدیرکل نوسازی مدارس استان و رییس نوسازی مدارس کشور در توجه به احداث و تجهیز مدارس استان هرمزگان خواستار تسریع در پیگیری احداث فضاهای آموزشی شد.

گفتنی است؛ در سفر یکروزه خان محمدی معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور به استان هرمزگان بازدید از مدارس زمزم 2 و مدرسه 18 کلاسه در شهرک پیامبراعظم ، مدرسه آفتاب و کلنگ زنی طرح توسعه باشگاه فرهنگیان نیز انجام شد.

 


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate