حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 386 تعداد نوشته های امروز : 1×
مدیر کل حراست سازمان نوسازی مدارس کشور در اردوی آموزشی – تبیینی مدیران روابط عمومی ادارات کل استانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛دشمنان متخاصم با کار شدید رسانه ای و تبلیغات زهرآگین و مسموم به دنبال مخفی کردن پیشرفت ها و افتخار آفرینی ها هستند
۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۵۹
شناسه : 2398
بازدید 140

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان؛ شهرکی مدیرکل حراست این سازمان، در دومین روز اردوی آموزشی – تبیینی مدیران روابط عمومی ادارات کل نوسازی مدارس کشور، با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: حضرت زهرا(س) همواره بر ولایت پذیری تاکید داشتند و این درس را به ما […]

پ
پ


به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان؛ شهرکی مدیرکل حراست این سازمان، در دومین روز اردوی آموزشی – تبیینی مدیران روابط عمومی ادارات کل نوسازی مدارس کشور، با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: حضرت زهرا(س) همواره بر ولایت پذیری تاکید داشتند و این درس را به ما دادند که علیه تبلیغات جبهه باطل با اتصال به ریسمان الهی، با تمام قوا و با نگرش درست بایستیم.

شهرکی با بیان اینکه روابط عمومی و حراست بازوان همراه و قدرتمند و کمک مدیر یک سازمان هستند، اذعان داشت: اطلاعات عمومی سازمان و حتی تا حدودی بیشتر از حراست در اختیار واحد روابط عمومی آن مجموعه است به همین جهت با بهره گیری صحیح و هوشمندانه از اطلاعات و اخبار، سازمان را در کنار یکدیگر رو به آینده هدایت می کنیم.

مدیرکل مرکز حراست سازمان نوسازی مدارس کشور افزود: با تببین بصیرت مشارکت حداکثری را در انتخابات در نظر بگیرید تا رقابت سالم صورت گیرد و به فرموده مقام معظم رهبری توطئه های دشمنان را خنثی نمایید.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: امنیت مردم و امنیت کشور در ایام انتخابات در صدر اولویت هاست .

وی در ادامه برخی ویژگی و شاخص فرد اصلح برای نمایندگی مجلس، را به شرح زیر عنوان نمود: سلامت جسم و روان فرد، متفکر و عاقل و خستگی ناپذیرر، دارای همت جهادی، مطلع از وضعیت ایران و جهان، با بصیرت و برنامه در زمینه نمایندگی مجلس، حرکت در جهت ارزشها و آرمان کشور و منافع آن، دوری از تحرکات صرفا حزبی و جناحی، با نگرش و پایبند به اقتصاد مقاومتی ، خودداری از استفاده هزینه و منابع آنچنانی از تبلیغات خدمتگزاری برای مردم، متوکل به خدا، پرهیز از بداخلاقی انتخاباتی، دوری از اشرافی گری، مشهور نبودن به فساد، داشتن صداقت در کلام و رفتار و انجام و پیگیری امور.

شهرکی، با اشاره به در اختیار بودن قدرت تفکر رسانه ای و جامع نگری نسبت به مسائل روز، یادآور شد: شما مدیران و کارشناسان روابط عمومی با زبان فصیح و کلام شیوای خود رخدادها و افراد را برای مردم در این زمینه تبیین کنید.

وی با اشاره به استقرار مقر و پایگاه جاسوسی دشمنان در همسایگی ایران، خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی در سایر کشورهای هم مرز در شمال و شرق و غرب کشور نیز اطلاعات جاسوسی دریافت کرده و به سازمانهای تروریستی می فروشند و بدین روش دست به کشتار مردم بی گناه می زنند.

شهرکی ادامه داد: دشمنان متخاصم با کار شدید رسانه ای و تبلیغات زهرآگین و مسموم به دنبال مخفی کردن پیشرفت ها اختراعات و کشفیات جدید میهن عزیزمان هستند، هر مسئله جدید و نوینی را بر علیه جمهوری اسلامی بدل کرده و به مشکلات و ناراسایی ها و موضوعات یاس آور ضریب می دهند.پیشرفت های کشورهای دیگر را بزرگ کرده و بر سر ملت ایران می زنندو مردم را با تبلیغات و شبهه افکنی در همه شاخصها ناامید می کنند.

مدیرکل حوزه حراست سازمان با اشاره به کشته سازی توسط زخم خوردگان نظام ایران در هر موضوع و حاشیه ای، بیان کرد:کوچک شمردن افتخارآفرینی های بزرگ همچون ساخت مدارس و فضاهای آموزشی و تربیتی جدید و پروژه های عمرانی عظیم از اقدامات دشمنان ایران عزیز است.

علی بابایی شهرکی ادامه داد: هیچ سازمانی در پروژه های عمرانی و خدمات رسانی به مردم به پای نوسازی مدارس نمی رسد، این امر مرهون تلاش ها و پیگیری تک‌ تک اعضای سازمان و به ویژه زحمات کارشناس روابط عمومی است.

مدیرکل حراست سازمان نوساری مدارس کشور در پایان ؛ داشتن نگاه و هدف دراز مدت ،شناخت از فضای رسانه ای خبری و مجازی،شناخت فرصت ها و واکنش به موقع به موضوعات، داشتن باور به کار و نقش روابط عمومی در سازمان، کار روابط عمومی دستوری و بخشنامه ای نشود، اختیار و اقتدار لازم در روابط عمومی ،برگزاری و نشست ماهانه و فصلی، استفاده صحیح از ظرفیت سازمان و بیت المال از شاخص اقدامات مجموعه روابط عمومی بر شمرد.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate