حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 386 تعداد نوشته های امروز : 0×
مشارکت ۱۰ هزار میلیاردریالی بنگاه های اقتصادی در حوزه مدرسه سازی
۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۱۵
شناسه : 2166
بازدید 239

  به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان، مشارکت ۱۰ هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی و بنگاه های اقتصادی در ساخت ۳۲۰ کلاس در استان هرمزگان یکی از مهمترین دستاورد های گردهمایی ” گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی استان هرمزگان” بود. در آیین گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی […]

پ
پ

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان، مشارکت ۱۰ هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی و بنگاه های اقتصادی در ساخت ۳۲۰ کلاس در استان هرمزگان یکی از مهمترین دستاورد های گردهمایی ” گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی استان هرمزگان” بود.

در آیین گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی استان هرمزگان با مشارکت بخش خصوصی که برای نخستین بار در کشور با حضور خان محمدی معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، باوقار مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان، قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از خیرین و مسئولین در استان هرمزگان برگزار شد،  تفاهم نامه احداث ۳۲ مدرسه با ۳۲۰ کلاس درس به ارزش ۱۰۰۰میلیارد تومان بین مدیران عامل صنایع غرب بندرعباس، مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان، فعالان حوزه شیلات و مسئولان آموزش و پرورش استان به امضا رسید.

گفتنی است؛ خیرین نیک‌اندیش هر کدام به نحوی در راستای حمایت از آموزش و پرورش و مدرسه سازی برای کمک‌رسانی اعلام آمادگی کردند و صیادان و آبزی‌پروران هرمزگانی  نیز در آیین برای اهدای ۲۵۰ دستگاه کولر  به مدارس هرمزگان آمادگی خود را بیان نمودند.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate