حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 381 تعداد نوشته های امروز : 0×
معاون‌وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در نشست هم‌ اندیشی با خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان:در مقوله مولدسازی اولویت با پروژههای نیمه تمام خیری است
۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
شناسه : 2831
بازدید 46

به گزارش روابط عمومی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، دکترحمیدرضا خان‌محمدی معاون‌وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور شب گذشته در نشست هم‌ اندیشی با خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان با بیان اینکه توسط خیرین در این استان کارهای بی نظیری انجام‌شده‌ است و هر کاری انجام‌می شود از درگاه خداوند توفیق آن‌ […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، دکترحمیدرضا خان‌محمدی معاون‌وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور شب گذشته در نشست هم‌ اندیشی با خیرین مدرسه ساز استان هرمزگان با بیان اینکه توسط خیرین در این استان کارهای بی نظیری انجام‌شده‌ است و هر کاری انجام‌می شود از درگاه خداوند توفیق آن‌ ایجاد شده است، اظهار کرد: جهش اعتبارات را در زمینه خیرین داشتیم  و از تلاش‌های شبانه روزی مجموعه نوسازی مدارس استان قدردانی می‌کنم.

به گفته وی، با همراهی خیرین می‌توانیم گام‌های بلندی در جهت تحقق عدالت آموزشی و فراهم نمودن فرصت‌های برابر تحصیلی برای تمامی دانش‌آموزان در سراسر کشور برداریم.

معاون‌وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در ادامه ضمن قدردانی از رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان ابراز داشت: رشد و‌تعالی در احداث و تجهیز فضاهای آموزشی کاملا محرز است که این امر نشان از همت والای خیرین گرانقدر دارد.

خان محمدی تصریح کرد: در این استان ۸۰ درصد خیرین و در کشور ۶۰ درصد خیرین در مدرسه سازی مشارکت دارند و‌ما علاقمند هستیم این‌مشارکت را به ۱۰۰ درصد برسانیم.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل منظم جلسات مجمع خیرین مدرسه ساز اظهار داشت: این‌جلسات قلب مدرسه سازی است.

معاون‌وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشورافزود: ظرفیتهای خوبی با آمدن صنایع ‌و بنگاههای اقتصادی به عرصه مدرسه سازی ورود‌ کرده است.

خان محمدی با بیان اینکه در مقوله مولدسازی اولویت با پروژههای نیمه تمام خیری است، گفت:  با مولد سازی در استان هرمزگان و ‌در شهرستان میناب  ۴۰ کلاس درس تا مهرماه سالجاری به فضاهای آموزشی استان افزوده خواهد شد.

به گفته وی، اولویت ما در تامین‌تجهیزات مدارس خیری است و مدارس خیری به سرعت تجهیز می شود.

معاون‌وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور همچنین با اشاره به ضرورت توسعه فضاهای آموزشی در مناطق محروم خاطرنشان کرد: همیاری خیرین گامی بلند در جهت ارتقای عدالت آموزشی می باشد.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate