حدیث
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. ساعت تعداد کل نوشته ها : 381 تعداد نوشته های امروز : 0×
معاون‌وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در دیدار با استاندار هرمزگان مطرح کرد:ساخت مدارس در مناطق محروم به تحقق عدالت آموزشی کمک می کند/ مولدسازی زمینه‌ساز افزایش اعتبارات در ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس است
۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴
شناسه : 2838
بازدید 45

به گزارش روابط عمومی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، دکتر حمیدرضا خان محمدی شب گذشته طی دیداری با مهندس دوستی استاندار هرمزگان ضمن قدرانی از نگاه ویژه به حوزه مدرسه سازی و آموزش و پرورش در این استان بر لزوم مشارکت هر چه بیشتر صنایع و بنگاه های اقتصادی تاکید کرد. وی در […]

پ
پ

به گزارش روابط عمومی نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، دکتر حمیدرضا خان محمدی شب گذشته طی دیداری با مهندس دوستی استاندار هرمزگان ضمن قدرانی از نگاه ویژه به حوزه مدرسه سازی و آموزش و پرورش در این استان بر لزوم مشارکت هر چه بیشتر صنایع و بنگاه های اقتصادی تاکید کرد.

وی در این دیدار با اشاره به اتفاق میمون در حوزه مولدسازی اظهار کرد: احداث مدارس از محل مولدسازی املاک بلااستفاده آموزش و پرورش در هرمزگان برای نخستین بار درکشور افتخاری بزرگ بوده و از محل عواید یک ملک شاهد اضافه شدن 40 کلاس درس تا مهرماه سال جاری به مجموعه آموزش و پرروش استان خواهیم بود.

معاون‌وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه سرمایه‌های راکد می‌تواند گره‌های پروژه‌های نیمه‌تمام را باز کند ، تصریح کرد: مولدسازی زمینه‌ساز افزایش اعتبارات در ساخت، نوسازی و تجهیز مدارس است.

خان محمدی همچنین حمایت استاندارهرمزگان از پروژههای آموزشی را نشات گرفته از نگاه ویژه وی به مقوله  آموزش و پرورش در استان اعلام داشت.

وی ادامه داد: استاندار هرمزگان نگاه ویژه ای به حوزه آموزش و پرورش داشته و از این رو مدرسه سازی در استان شتاب گرفته است.

دوستی استاندار هرمزگان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاشهای ریاست محترم نوسازی مدارس کشور و مجموعه نوسازی مدارس استان اظهار کرد: توجه مجموعه نوسازی مدارس به اتمام پروژههای نیمه تمام ستودنی است و ساخت مدارس در مناطق محروم به تحقق عدالت آموزشی کمک می کند.


جهت دسترسی به آرشیو کلیک کنید: اخبار

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Translate